ויראלי

אורטל עמר זועמת: "נשים ימשיכו להירצח. שמעתם קמצוץ ממה שעברתי"

שבוע אחרי שבן אל תבורי חשף כי הוא מאובחן במאניה ותלה בכך את הזעם ששמעה מדינה שלמה עם הדלפת ההקלטות, אורטל עמר במסר קשה ליום המודעות לאלימות במשפחה: "נשים שגם השנה ימשיכו להירצח כי אין פה חוקים אמיתיים להגן על נשים שחוות אלימות"
מערכת ice |  1
אורטל עמר
הבוקר מצוין יום המודעות לאלימות כלפי נשים, ואורטל עמר שבחודשים האחרונים טוענת כי עברה התעללות מבן זוגה לשעבר ואב בנה בן תבורי, פתחה את הבוקר בסטורי קשה לקריאה בו היא מטיחה האשמות סמויות כלפי אנשים שנוגעים בדבר ובין היתר נגד הפקות הפריים טיים בהן לוקח תבורי חלק.
עמר כתבה: "בוקר טוב לכל הצבועים והצבועות ששיתפו הבוקר פוסטים על אלימות במשפחה. בוקר טוב לאלה שנזכרים לתמוך רק כשזה נוח. וברגע האמת רובם בכלל לא שם. בוקשר טוב לאלה ששומעים אלימות אמיתית באוזניים ואז מנסים לתרץ אותה ולחפש תשובות. בוקר טוב לאותם אנשים שמאפשרים לגברים לשבת בפריים טיים. ולעודד אלימות במסווה שזו דעה. בוקר טוב לאותם נשים שגם השנה ימשיכו להריצח כי אין פה חוקים אמיתיים להגן על נשים שחוות אלימות. ובוקר טוב לי שכולכם שמעתם רק קמצוץ ממה שעברתי בלי שרציתי, בלי אישור שלי. בלי הצד שלי ועוד זכיתי לחטוף שאני אשמה. אל תצפו מאף אחת לדבר".
נזכרי כי לפני שלושה חודשים הודלפו הקלטות בהן נשמע הזמר בן אל תבורי משתלח באם בנו ופרודתו אורטל עמר ומטיח בה ובילד המשותף אמירות קשות, תו פרינס. בזמן הזה, תבורי שעבר לארה"ב לאחרונה יצא בפוסט ובשיתוף בסטורי של ברכת יום הולדת לבן, ובה הוא חושף כי הוא מאובחן בהפרעה נפשית כבר עשור.
תבורי כתב לבנו, לרגל יום ההולדת, "ילד שלי, זה היום שלך. אתה בן 4 מי היה מאמין... איך הזמן טס. אתחיל בזה שלצערי בחודשים האחרונים דלפו הקלטות אישיות ביני לבין אימך. הקלטות שלא ציפיתי שתשמע שתגדל כי הם לא באמת היו מכוונים אליך. אבל אתה תשמע. 
"לצערי הרבה לא יודעים... אבל אני מאובחן במניה כבר מגיל 18. שלפעמים מתפרצת, במיוחד על אנשים שאני אוהב ויכולים לגעת לי ברגש". כבר עם פרסום ההקלטות טענה עמר, ""האלימות ששמעתם בהודעות הקוליות היא על קצה המזלג, היא מזקקת לתוכה כמעט 4 שנים של התעללות ריגשית וכלכלית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    די לריב
    רחל 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנסה להבין, איך הוא פוגע בה אם הם גרושים כל כך הרבה זמן והיו נשואים תקופה קצרה, נכון שיש ילד, אך לגבי ילד יש חוקים הסדרים וגו' בשביל הילד ברור שעדיף שההורים בקשר סביר ונורמלי, אך זאת באמת לא חובה. תנסי לנהל את חייך הרחק ממנו, ושאת מה שמגיע לילד תקבלי בלי לשלם מחיר
    סגור