ויראלי

הביע משאלה? דייג בריטי לכד את דג הזהב הגדול בעולם

דג הזהב הגדול בעולם במשקל של 32 ק"ג נתפס השבוע במחוז שמפיין בצרפת. אבל כמו בסיפור, הדייג שחרר אותו חזרה למי האגם
מערכת ice | 
דג הזהב הגדול בעולם (צילום מתוך פייסבוק)
אנדי האקט, דייג חובב בן 42 מבריטניה, הצליח לדוג השבוע דג זהב ענקי במשקל של כ-32 ק"ג באגמי Bluewater במחוז שמפיין, צרפת – ככל הנראה דג הזהב הגדול בעולם.
דג הזהב המכונה על ידי המקומיים "גזר" הוא הכלאה בין קרפיון ודג קוי. "תמיד ידעתי ש'הגזר' נמצא שם אבל אף פעם לא חשבתי שאתפוס אותו", אמר הדייג המאושר לתקשורת הבריטית. "ידעתי שזה דג גדול כשהוא תפס את הפיתיון שלי והחל לנוע מצד לצד ועלה וירד איתו".

אבל מה לדעתכם עשה הדייג עם השלל? ובכן, אחרי ששקל אותו – החזיר אותו חזרה למי האגם. מזכיר את סיפור הדייג ודג הזהב, רק בלי המשאלה.
וושינגטון פוסט ציין כי הדג "גזר" הוכנס לאגם Bluewater על ידי דייג צרפתי לפני יותר מעשור, והוא תואר כ"חמקמק מאוד" על ידי המקומיים. עוד לפני שנתפס השבוע, "גזר" נחשב סלבריטי בעולם הדייג, לאחר שדייגים נהרו לחוות הדגים מכל רחבי העולם, בתקווה לתפוס אותו או את אחד מהמינים הענקיים האחרים שנמצאים באגמים. 
צוות אגמי Bluewater הדגיש בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו ש"זהירות מרבית ננקטת כאשר כל הקרפיונים שלנו נתפסים", והוסיף כי דגים מטופלים בכל פציעה שלהם, ולעולם לא מוציאים אותם לגמרי מהמים. כל התמונות צולמו על מחצלת צפה למקרה שהדג יחליט להתהפך", ציינו.
מנהלי האגמים אמרו כי גזר "במצב בריאותי מצוין" וכבן 20, וחזו שהוא יכול לחיות (ולגדול) עוד 15 שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה