ויראלי

במשקל 26 ק"ג: הדייג היה בהלם ממה שתפס ברשת

מייקל מטסונאגה, דייג בן 69 מהוואי, לא האמין שהצליח ללכוד ברשת תמנון אימתני במשקל 26 ק"ג - ובכך שבר את השיא שהחזיק אחיו
מערכת ice | 
תמנון ענק (צילום ניו יורק פוסט)
לא בטוח שזה הטעם שלנו, אבל לדייג מאושר מהוואי יש הרבה מה לאכול בזמן הקרוב, אחרי שלכד תמנון ענק במשקל 26 קילוגרם. בכך הוא שבר את השיא המקומי שהחזיק דייג שהוא לא אחר מאשר אחיו.
הניו יורק פוסט מדווח כי מייקל מטסונאגה, בן 69 מווהיאווה, הוואי, הצליח לצוד את היצור האימתני בעת שדג בעומק של כ-120 מטר ליד מפרץ הצבים, בחוף הצפוני של האי המפורסם אואהו, סמוך להונולולו. פיתיון של דגים ודיונונים עשה את העבודה ומשך את התמנון שנלכד ברשת.

לאחר שנאבק זמן רב למשוך אותו למעלה אל הסירה, הצליח להכניס את התמנון המסכן לצידנית שלו. גם אז, המשיך התמנון להיאבק ולנסות לצאת מהצידנית, עד כדי כך שמייקל נאלץ לשבת עליה עם מלוא כובד משקלו כדי למנוע מהתמנון לדחוף את המכסה. "יש לו 8 זרועות, ולי יש רק שתי ידיים, הקרב היה קשה", סיפר מטסונאגה לתקשורת המקומית.
הדייג המאושר מיהר לקחת את התמנון לשקילה, שם התברר כי מדובר ב-26 ק"ג (ואורך של כ1.3 מטר), מה שמהווה שיא הוואי חדש. השיא הקודם היה שייך לאחיו של מייקל, סטיוארט, שלכד תמנון במשקל של "רק" 19 קילוגרם.
 
תמנון הוא מאכל ים פופולרי שנחשב מעדן במסעדות המקומיות של הוואי. אבל מייקל מטסונאגה כבר הצהיר שלא ימכור את התמנון הענק לאף מסעדה, אלא שומר אותו לעצמו. הוא מתכוון לבשל אותו בבירה ולאכול זרוע אחת בכל פעם. בתיאבון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה