ויראלי

מקרה מטריד בחיפה: החתול הומת, ראשי דגים הושארו בדלת

תושב העיר מצא את חתולו האהוב מת, ופרסם פוסט בניסיון לאתר את האחראי למעשה המכוער. האלמוני המתעלל השאיר ליד דלת הבית שקית עם ראשי דגים
מערכת ice | 
הקולר המדבר. מה החתול רוצה? (צילום צילום מסך יוטיוב)
מקרה מוזר ומצער בחיפה: תושב העיר חזר לביתו ובתחילה לא מצא את החתול שלו. הוא ראה שליד הדלת מישהו השאיר שקית עם ראשי דגים. בהמשך מצא את החתול שלו מת.
התושב פרסם פוסט ושיתף במקרה שקרה, וביקש שאנשים ישתפו את הפוסט ואולי כך יגלה מה קרה ומי עשה את המעשה האכזרי. 
בפוסט נכתב: "שלום, אני מתגורר בחיפה. אתמול בשעות הצהריים אני חוזר הביתה אחרי העבודה כהרגלי. רואה שקית עם ראשים של דגים ליד הדלת, נכנס לדירה רואה שהחתול לא נמצא, פשוט לקחו לי אותו והשאירו שקית עם דגים, ואחר כך מצאתי אותו מת פשוט. אשמח לשיתופים לנסות להגיע לאדם שעשה את זה".
בעניין בעלי החיים בעיר, חיפה התפרסמה בשנים האחרונות דווקא בהקשר של חזירי הבר, שמטרידים את התושבים. ויכוח ניטש בין חובבי החזירים שרוצים לעזוב אותם לנפשם, מול אלה שדורשים מהעירייה לעשות מעשה. מוקדם יותר השנה חשפה ראש העיר עינת קליש כי במהלך חודש מרץ הרדימה העירייה כ-19 חזירים.
 
חבר המועצה מהאופוזיציה, יצחק בלס, ניסה להוציא מקליש אמירה ברורה כי היא משיבה את דילול החזירים שהופסק עם כניסתה, אך לא הצליח להוציא ממנה הוראה להחזרת הריגת חזירי הבר בעיר. באותה ישיבה הקשתה גם חברת המועצה הילה לאופר אם אותם חזירים שהורדמו - הומתו או שמא רק הועתקו, וגם כאן מהעירייה עצמה לא נמסרה תגובה רשמית, והעמימות הושארה באוויר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה