תרבות ופנאי

מה יש לנטפליקס נגד חתולים?

שירות הסטרימינג הודיע על שני פרויקטים חדשים שבמרכזם חתולים מתפוצצים, לצד סגל שחקנים מרשים
יאיר מור | 
נטפליקס (צילום vecteezy)
נטפליקס הודיעה אמש (שני) על שיתוף פעולה יוצא דופן שצפוי להביא למשתמשים שלה שני תכנים חדשים תחת אותה משפחה.
החברה החתימה את Exploding Kittens, החברה שפיתחה את סדרת המשחקים באותו שם, על חוזה במסגרתו השתיים מפתחות יחד גם משחק לסמארטפונים המבוסס על משחק הקלפים המצליח וגם סדרה מונפשת למבוגרים.
המשחק כבר כמעט מוכן, ואמור לצאת בחודש הבא לחנויות האפליקציות לאנדרואיד ואייפון, כאשר כל מנוי נטפליקס יוכל להוריד אותו ולשחק בו ללא תשלום או פרסומות שמפריעות באמצע. הסדרה, לעומת זאת, נמצאת בשלבי הפקה וצפויה לעלות לשירות הסטרימינג רק בשנה הבאה. עם זאת, נטפליקס כבר ציינה כי העלילה תתבסס על מלחמה בין אלוהים לשטן, במהלכה מחליטים השניים לרדת לעולם בדמות שני חתולים שמנים, וכי על סגל המדובבים יימנו, בין היתר, לוסי ליו ("אלי מקביל", "המלאכיות של צ'ארלי", "קיל ביל", "אלמנטרי") וטום אליס ("לוציפר"). היא תיכתב על ידי יוצרי המשחק – מת'יו אינמן, שמוכר גם כאיש שמאחורי אתר הקומיקס The Oatmeal, ואילן לי, שהיה בין מעצבי קונסולות האקס-בוקס של מיקרוסופט. אינמן ולי, גם יפיקו, יחד עם מייק ג'אדג', גרג דניאלס ודסטין דייויס מחברת Bandera Entertainment ופיטר צ'רנין וג'נו טופינג מ-Chernin Entertainment Group.
מייק מון, ראש חטיבת האנימציה למבוגרים בנטפליקס, אמר כי "הפיתוח המשותף של משחק וסדרה מונפשת פורץ דרך חדשה עבור נטפליקס, ולא יכולנו לחשוב על משחק טוב יותר לבנות סביבו יקום מאשר Exploding Kittens, אחד המשחקים הכי יצירתיים איקוניים ומקוריים של המאה הזו".
ליאן לוּמְבּ, מנהלת חטיבת המשחקים החיצוניים בנטפליקס, הוסיפה כי "מטרתנו היא להציע לחברים שלנו בידור נהדר שהם יאהבו בכל פורמט שהם עשויים ליהנות ממנו – בין אם זה משחק או סדרה מונפשת. בעודנו מרחיבים את קטלוג המשחקים הניידים שלנו, אנו נרגשים לעבוד בשותפות עם הצוות הדיגיטלי של Exploding Kittens כדי להביא את המשחק המהנה הזה לכל קבוצות הגיל, כולל כמה עדכונים מסעירים ובלעדיים לחברים שלנו".
אינמן מסר כי "נטפליקס היא השירות היחיד שיכול להפיח חיים ב-Exploding Kittens גם כסדרה וגם כמשחק. בעצם השקנו את Exploding Kittens בקיקסטארטר כפרויקט סופ"ש, אך הקהילה שלנו היתה הלב והנשמה של החברה במהלך שש השנים האחרונות. הסדרה והמשחק החדשים יעניקו למעריצינו דרכים חדשות להתחבר ולתקשר עם המותג".
כאמור, Exploding Kittens הוצג במקור כמשחק קלפים בו השחקנים צריכים לשלוף קלפים מהחפיסה תוך הימנעות מקלפי החתולים המתפוצצים. היוצרים ביקשו לגייס 10,000 דולר לייצור כמה מאות עותקים של המשחק – אך עד מהרה הוא הפך להצלחה כבירה ו-219,000 איש שילמו כמעט 8.8 מיליון דולר כדי לקבל עותקים של המשחק. הוא נחשב לפרויקט המצליח ביותר בתולדות אתר המימון-המון הגדול בעולם, ומכר מאז 18 מיליון עותקים – גם של המשחק המקורי וגם של 30 המשחקים המאוחרים יותר שפיתח הצוות לאחר שהפך את הפרויקט לחברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה