ויראלי

סערה ברשת: מישל טרוני תובע את סמיון גרפמן – מה עומד מאחורי זה?

מישל טרוני תובע את סמיון גרפמן על לשון הרע, לאחר שגרפמן טען בתוכנית טלוויזיה בערוץ 14 שטרוני עומד לקבל כתב אישום, למרות שבפועל לא הוגשה נגדו תלונה. טרוני דורש פיצוי של 100,000 ש"ח על הפגיעה בשמו הטוב
מערכת ice | 
סמיון גרפמן (צילום מתוך הפייסבוק)
מישל טרוני, אושיית רשת בולטת, הגיש תביעת לשון הרע נגד סמיון גרפמן, גם הוא דמות מוכרת ברשתות החברתיות. התביעה הוגשה בעקבות אמירה של גרפמן בתוכנית "פתחי את שי" בערוץ 14, בה טען גרפמן כי טרוני עומד לקבל כתב אישום בעקבות תלונה שהוגשה נגדו. התביעה הוגשה באמצעות עורך הדין אהב כהן.
על פי כתב התביעה, סמיון גרפמן הגיש בעבר קובלנה פלילית נגד טרוני ודניס צ'רקוב, גם הוא אושיית רשת, בעקבות סרטון לייב שערכו השניים שבו התייחסו לגרפמן. עם זאת, הפרקליטות החליטה שלא להמשיך בהליך הפלילי נגד טרוני וצ'רקוב. בהמשך לכך, גרפמן ציין בתוכנית "פתחי את שי" כי טרוני, יחד עם צ'רקוב, קיבל כתב אישום או עומד לקבל אותו.
טרוני טוען בתביעתו כי גרפמן הציג את הדברים בצורה מעוותת ומסולפת, בכך שאמר שבקרוב יקבל כתב אישום, למרות שמציאותית הדבר אינו נכון. "הנתבע מעולם לא הגיש תלונה במשטרה נגד התובע, ואף אם היה מגיש, התובע אינו נמצא בסיכון לקבל כתב אישום," נכתב בכתב התביעה. טרוני מוסיף כי האמירה של גרפמן יוצרת רושם שקרי ומזיק עליו, מה שמוביל לפגיעה חמורה בשמו הטוב ובמעמדו הציבורי.
בתביעתו, טרוני דורש מבית המשפט להכיר באמירותיו של גרפמן כדיבה חמורה ולפסק לו פיצוי כספי בסך 100,000 ש"ח. הוא טוען שהאמירה של גרפמן השפיעה עליו לרעה וגרמה לו לנזק אישי ועסקי משמעותי.
התגובות לתביעה מהצדדים המעורבים היו שונות. גרפמן לא הגיב רשמית לתביעה, אך בעבר הראה פתיחות לדיונים ציבוריים סביב הנושאים המעסיקים אותו. באותו הזמן, טרוני מבהיר כי הוא רואה את התביעה כצעד הכרחי להגן על שמו ויוקרתו, ותקווה שהמערכת המשפטית תעניק את המענה הראוי לאירוע זה.
ההתפתחויות בתיק זה צפויות להוות עניין ציבורי ועריכת משפט שיכולה להשפיע על איך מתנהלים מקרים דומים בעתיד. על פי מהלך האירועים, צפוי כי המערכת המשפטית תבחן לעומק את השפעת האמירה ואת השפעתה על הנפגעים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה