תקשורת ומדיה

מישל טרוני במונולוג חריף ותוקפני: "אתם כמו האויב בדיוק"

אושיית הרשת פרסם סרטון בחשבון הטיקטוק שלו, בו הוא יוצא בחריפות כנגד התקשורת, בהקשר של ההודעה הזועמת של דובר צה"ל על פרסום פרטים מהמלחמה שלא היו צריכים להתפרסם
מערכת ice | 
מישל טרוני (צילום צילום מסך אינסטגרם)
השחקן ואושיית הרשת, מישל טרוני, ידוע בדעותיו הנחרצות כנגד תקשורת המיינסטרים, לאחר מספר תקריות בהן הוא הוצג לטענתו באור שלילי שלא בצדק. מאז המלחמה טרוני העלה מספר סרטונים בהם הוא מדבר על המצב וברובם הוא נשמע כעוס ומלא ביקורת, לאחר הטבח הנורא ב-7 באוקטובר.
אושיית הרשת התייחס הפעם לאירוע בין דובר צה"ל לבין מספר כלי תקשורת, לאחר שפורסמו מספר פרטים כמו מיקומי כוחות ופעולות נוספות, באחד מהמבצעים של צה"ל ברצועה. "ערוצי התקשורת אתם אפסים, ומי שמעריץ אתכם הוא יותר טיפש מכם, הוא יותר אידיוט מכם. אתם מה שמניע אתכם זה רק' הנראטיב שלכם, מה שאתם מנסים לתקוע לאנשים בראש".
בנוסף, דיבר טרוני על התקרית עם דובר צה"ל, לאחר הפרסום על הקרב בשג'אעיה ואמר: "הנה רק עכשיו תראו מה קרה, דובר צה"ל יצא בהודעה חריגה, שזה חריג מאוד, שאתם (ערוצי התקשורת) מסכנים את הביטחון של החיילים והיום בבוקר קמנו לבשורה מרה אלוהים ישמור. שמונה חיילים שלנו, שמונה חיילים סופר חשובים שלנו הלכו ככה, על הדרך".
"עכשיו אני לא אומר שזה בגלל הידיעה, אבל אני גם לא אומר שזה לא". אמר טרוני והוסיף בין היתר, "מה שכן, אתם גם אחראיים לכל הפילוג, מי שיגיד אחרת חי בסרט, אתם לא מביאים חדשות, אתם מהנדסי תודעה".
 
@misheltaroni

תנו לי אחד שלא יסכים איתי , אחד דובר צהל נגד ערוצי התקשורת ?..הגיוני? הרי צה״ל רק נגד האויב או שבעצם?.. 🤔🤔🤔

♬ צליל מקורי - Mishel Taroni

עוד הוסיף טרוני ואמר: "אני אומר לכם בפנים, אני לא מתבייש כמו כולם, אתם כמו האויב בדיוק, אתם האויב, אתם ערוצי התקשורת שמפעילים את החדשות, אתם האויב והשדרנים, שחיים בסרט שהם עושים כאילו טובה, אתם מתפרנסים מצוין בתקופה הזו, אתם לא כמו כל המתנדבים שעושים את זה בחינם..."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה