ויראלי

השפילה את עדן גולן באירוויזיון - וחטפה מכה אנושה מהמעריצים

מרינה סאטי, נציגת יוון באירוויזיון 2024, התנהגה בצורה גועלית אחרי שהחליטה  לפהק בהפגנתיות ולשים את הראש על שולחן במסיבת עיתונאים בזמן שעדן גולן דיברה. כעת, הנקמה מגיעה ממקום לא צפוי אחרי שקהל בהופעה שלה ביוון זרק עליה ביצים וזו נאלצה לרדת מהבמה ולסיים את ההופעה מוקדם מהצפוי. צפו
מערכת ice |  1
עדן גולן (צילום shutterstock, אינסטגרם/ eurovision)
בין שלל הסערות באירוויזיון 2024 שנערך במאלמו סביב המשלחת הישראלית, זכורה לכולנו הזמרת היווניה מרינה סאטי, נציגת יוון לאירוויזיון, שהשפילה את עדן גולן אחרי שבזמן נציגת ישראל לאירוויזיון דיברה במסיבת עיתונאים, היא החליטה לפהק בהפגנתיות ולשים את הראש על שולחן מסיבת העיתונאים כאילו היא נרדמת מדבריה של גולן, באקט מביל ששמור בעיקר לילדים בגן.
כעת, הנקמה של עדן גולן מגיעה ממקום לא צפוי. סאטי הופיעה בעיר אלכסנדריה ביוון, ואמורה הייתה לעלות להופעה של שלוש שעות. אלא שנראה כי המעריצים שהגיעו להופעה לא כל-כך התחברו למופע של סאטי, שלפתע החלו להיזרק ביצים מהקהל אל עבר הזמרת השנויה במחלוקת.
סאטי הפסיקה את השיר באמצע ופנתה לקהל: "שלום, אני יכולה לבקש מכם משהו? פשוט אני מרגישה דברים מתפוצצים על הבמה ואנחנו עלולים ליפול, משהו כמו ביצה…ביצה שבורה. יש כאן פנסים ודברים שלא הייתם רוצים לזרוק עליהם ביצים, אז האם אתם רוצים שננסה שוב? יאללה בואו ננסה שוב!".
 
סאטי אכן המשיכה במופע, אך ירדה מהבמה אחרי קצת יותר משעה במקום שלוש שעות של הופעה, סירבה להמשיך להופיע ואין ספק שמדובר במכה שחטפה מהמעריצים, שאמנם ככל הנראה לא עשו זאת בשל האקטים המשפילים כלפי המשלחת הישראלית, אך אין ספק שמדובר בנקמה קטנה ממקום לא צפוי.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זבלונית
    אנונימי 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זבלונית
    סגור