ויראלי

טלי גוטליב נגד חולדאי: "אנטישמי, לא מבייש את גרמניה הנאצית"

טלי גוטליב עלתה למתקפה חריפה מאוד נגד ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, על רקע איסור התפילות במרחב הציבורי בעיר במהלך יום הכיפורים: "מה יש לצפות מאדם שאמר שאין לו בעיה לאכול כלב! בתוך תוכו הוא פשוט רע לב"
מערכת ice |  1
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ביום הכיפורים של השנה שעברה, התחוללה סערה ענקית בעיר תל אביב בחסותו של ראש העיר רון חולדאי, אחרי שהתנגד לקיים תפילות המוניות בעיר. אחרי מאבק ממושך, עבר חוק שאוסר על תפילות בהפרדה במרחב הציבורי בתל אביב בכיפור, מה שעורר את זעמם של הרבה מאוד מתושבי העיר.
בעקבות כך, במקום התפתחו עימותים חריגים וגירוש של חלק מהמתפללים מכיכר דיזנגוף, מה שיצר מתח בין חילוניים לדתיים בעיר. גם השנה, הודיע חולדאי כי הוא לא יאפשר לערוך תפילות במרחב הציבורי בעיר ביום הכיפורים, מה שעורר את זעמם של לא מעט אנשים בישראל.
מי שהגיבה על כך היום (שלישי) היא חברת הכנסת טלי גוטליב, שיצאה במתקפה חריפה מאוד נגד חולדאי עם ציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה, בו כתבה תחילה: "מה יש לצפות מאדם שאמר שאין לו בעיה לאכול כלב! כך אמר חולדאי וזה מעיד עליו הכל, בעיקר על אפס החמלה שלו. בתוך תוכו הוא פשוט רע לב".
גוטליב המשיכה: "הרוע היהירות והאוטו אנטישמיות שלו ושל כמותו הפכו לצערי את תל אביב לכל מה שמכוער בישראל. תל אביב מתאפיינת באפס סבלנות לדתיים, לחרדים, למסורת, למורשת, להיסטוריה, לסממנים דתיים במרחב הציבורי, לערכי ימין, לתפיסה לאומית יהודית. בתל אביב אתה יכול להיות רק חילוני שמאלני ערבי ולהט״בי ואם העזת להיות קצת ׳אחר׳ רחמנא ליצלן אז תשתוק ואל תפריע לאף אחד במרחב הציבורי".
 
גוטליב הוסיפה: "אני לא מתערבת בחשבונות של הקב״ה, אך תופת אוקטובר התרחשה אחרי מחזה אנטישמי קורע לב בתל אביב ביום הכיפורים. תושבי תל אביב זה בידיים שלכם ובאחריות שלכם לצאת נגד ההחלטה שלא הייתה מביישת את גרמניה הנאצית. למען עם ישראל על כל גווניו ודעותיו פעלו לביטול ההחלטה המחפירה שמונעת תפילה בנפרד ברחבי העיר. אנא!".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עלי והצליחי
    טלי אהובת רוב העם 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחכים לך בכס ראשות הממשלה
    סגור