ויראלי

"מתח מיני בין האחים החורגים": הסדרה שדיסני רוצה שנשכח?

ברשתות החברתיות נפוצה שמועה של מעריצים שהסדרה הפופולרית ששודרה בדיסני לא נמצאת בשירותי הסטרימינג בגלל שייתכן ונרמז לאורך הפרקים על מתח מיני בין שני אחים חורגים. כוכב הסדרה מגיב לשמועות
מערכת ice | 
דיסני פלוס (צילום shutterstock/ Ivan Marc)
ברשתות החברתיות ובייחוד בטיקטוק הפיצו שמועה כי הסדרה "לחיות עם דרק" ששודרה בישראל בערוץ הילדים, ובחו"ל בדיסני, לא נמצאת בשירותי הסטרימינג של ענקית התוכן בגלל יחסים לא נאותיים בין שתי דמויות.
הסדרה עוקבת אחר קסי ודרק, שני אחים חורגים שהוריהם התחתנו וכעת הם נאלצים לחיות יחד. ובהרחבה לאחר חתונתם של נורה מקדונלד וג'ורג' ונטורי, נאלצים ילדיהם לעבור לגור יחד תחת קורת גג אחת. לנורה שתי ילדות מנישואיה הקודמים - ליזי וקייסי, ולג'ורג' שלושה ילדים מנישואיו הקודמים - דרק, אדווין ומרטי. דרק וקייסי לומדים באותה שכבה בבית הספר, אך בשל ההבדלים האישיותיים ביניהם לא מצליחים להסתדר. 
מעריצי הסדרה טוענים שבמשך שנות שידור הסדרה (2005-2009) נרמז כי קיים סוג של מתח מיני בין שני האחים החורגים קסי ודרק, שהיו הדמויות הראשיות בסדרה.
האם זה נכון? כוכב הסדרה רובי אמל, שגילם בסדרה את החבר של קסי, טוען כי לא היה דבר כזה. "זה לא בדיוק מה שהיה. זה כנראה מה שהמעריצים רוצים לחשוב", אמר אמל לעיתונאי buzzfeed קנדי בסוף השבוע האחרון, כפי שפורסם בUS Weekly.
לא נראה שהתשובה הזו סיפקה את המעריצים, והם עדיין ממשיכים לפרסם תאוריות שונות על היחסים בין הדמויות הראשיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה