השוק

מנכ"ל דיסני בעסקה מפתיעה: ירכוש קבוצה בשווי 300 מיליון דולר

מנכ"ל דיסני, בוב איגר, ורעייתו ווילי ביי, בדרך לעסקת רכישה מפתיעה במיוחד: השניים במגעים מתקדמים לרכוש את קבוצת כדורגל הנשים אנג'לס סיטי, וירכשו את השליטה בקבוצה מידיו של מייסד רדיט, אלכסיס אוהניאן. הזוג ישלם 50 מיליון דולר, המשקפים שווי שוק של כ-300 מיליון דולר - השווי הגבוה ביותר אי פעם של קבוצת כדורגל נשים בארה"ב
מערכת ice | 
דיסני פלוס (צילום vecteezy)
מנכ"ל דיסני, בוב איגר, בדרך לעסקת רכישה מפתיעה לחלוטין יחד עם רעייתו, ווילי ביי. על פי דיווחים בארצות הברית, בני הזוג מעוניינים לרכוש את קבוצת כדורגל הנשים רנג'ל סיטי, קבוצה מהעיר לוס אנג'לס שמשחקת בליגת הנשים האמריקאית.
איגר וביי ירכשו את הקבוצה לפי שווי של כ-300 מיליון דולר, מה שיהפוך אותה לקבוצת כדורגל הנשים בארצות הברית בעלת השווי הגבוהה ביותר אי פעם. המהלך המטורף של מנכ"ל דיסני מגיע על רקע העלייה המטאורית של כדורגל הנשים בעולם בכלל ובארצות הברית בפרט, שם כדורגל הנשים הפך לתופעה של ממש בעיקר בזכות הנבחרת המקומית, והעניין בו אף גבר על העניין בכדורגל הגברים במדינה.
למעשה, הזוג ירכוש את מניות השליטה של המועדון ממייסד רדיט, אלכסיס אוהניאן, תמורת 50 מיליון דולר. בכך, השניים יהפכו לבעלי השליטה העיקריים במועדון. בנוסף אליהם, ישנן עוד מספר דמויות בולטות ומפתיעות במיוחד שמחזיקות במניות בקבוצה, בהן ניתן למצוא גם את השחקניות נטלי פורטמן ואווה לונגוריה, כמו גם שחקניות הכדורגל בעבר מיה האם ואבי וואמבך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה