ויראלי

הלהיט החדש בחברה החרדית: "עוד שורה הרגתי מחבל"

בלעדי: הלהיט החרדי התורן שנולד במסגרת כתבה לחדשות 12: "למדתי שורה, הצלתי חייל. עוד שורה, הרגתי מחבל. עוד שורה, שחררתי חטוף"
רוני שיינר | 
ציבור חרדי (צילום shutterstock)
השבוע שודרה במסגרת מהדורת חדשות 12 סדרת הכתבות "צבא שמיים", של העיתונאי גלעד שלמור. במשך שלושה פרקים סיפקה הסדרה הצצה מיוחדת ונדירה אל מעמקי החברה החרדית בישראל והתייחסה בין היתר לסוגיית גיוס חרדים לצה"ל.    
בין המרואיינים לאחד הפרקים היה בחור ישיבה בשם נתי וייס, שחשף בפני שלמור את ה"אני מאמין" שלו: "אני מרוויח ברמה המקסימלית. מבחינתי, למדתי שורה, הצלתי חייל. עוד שורה, הרגתי מחבל. עוד שורה, שחררתי חטוף. מבחינתי העולם הוא סביבי, כל העולם מושפע ממה שאני עושה".  
היום חשף שלמור כי לאחר שידור הכתבה הציטוט של וייס הולחן, והפך בימים האחרונים ללהיט בקרב החברה החרדית, וככבר מבוצע באירועים ובשמחות של המגזר. 
 
המילים שהולחנו והפכו ללהיט בחברה החרדית (אינסטגרם) 
מאז שידור הכתבה הכתבה הראשונה בסדרה, מקבל שלמור תגובות רבות מקרב כלל הציבור, החילוני והחרדי כאחד. אתמול הוא פרסם פניה אישית בעמוד האינסטגרם שלו, בעקבות לילות לבנים שעבר: "לכל בחורי הישיבות מרחבי הארץ שרואים את זה: אני שמח שהסדרה מעוררת אצלכם מחשבות, אבל אני אשמח אם לא תתקשרו באמצע הלילה לספר לי אותן". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה