ויראלי

גיא זוארץ מתפרק: "אחותי מתמודדת עם הכאב הגדול ביותר"

גיא זו-ארץ, מנחה האח הגדול ברשת 13 ששכל את אחיינו עילי ברעם ז"ל שנרצח באותה מסיבת "נובה" שהתקיימה סמוך לקיבוץ רעים ב-7.10, דיבר על החיסרון של בן משפחתו, האבל של אחותו וגם מה דעתו על מופע ההנצחה: "חושב על עילי שלנו. כמה האור שלו חסר לנו. מתי נתעורר מחלום הבלהות הזה?"
מערכת ice |  1
גיא זוארץ (צילום מסך רשת 13)
פסטיבל "הנובה" נערך בפארק הירקון שבתל אביב ביום חמישי האחרון ולקחו בו חלק כמה מאמנים המובילים בישראל כמו ברי סחרוף, אסף אמדורסקי ולהקת היהודים, אבל השיא הגיע כאשר זהבה בן שרה יחד עם אימהות שכולות את השיר "חיים שלי".
גיא זוארץ, מנחה האח הגדול ברשת 13 ששכל את אחיינו עילי ברעם ז"ל שנרצח באותה מסיבת "נובה" שהתקיימה סמוך לקיבוץ רעים ב-7.10, דיבר על החיסרון של בן משפחתו, האבל של אחותו וגם מה דעתו על מופע ההנצחה.

באינסטגרם שלו, כתב זוארץ: "אתמול בפארק הירקון, אימהות של נרצחי הנובה שרו עם זהבה בן. משתף את הפוסט של אחותי הגיבורה עדיטל, שמתמודדת עם הכאב הגדול ביותר. היא משתפת באומץ. אני אוהב אותך, אחותי שלי. עילי איתנו לנצח".
הוא ציטט את אחותו: "אני כל הזמן מוצאת אותי 'בורחת' לחו"ל. הכאב הפנימי שלי מהאובדן של עילי, עם הרעש מבחוץ כשאנחנו במלחמה, עלול להיות מחריש אוזניים. דיבורים מלאי פחדים, המשפט 'הותר לפרסום' מכווץ לי את הלב המרוסק, חרדות מהסביבה ומהמציאות – לי קשה".
עוד כתבה: "קשה לי לחיות במציאות כזו, קשה לי להישאר איתנה כשהרשת והטלוויזיה מוצפות בהפחדות ושמועות מטרידות. אני יודעת שיש בתוכנו מקור של שלווה ואמת, נשמתנו הפנימית, ואני עובדת על זה כל יום, דקה ורגע. אם נצליח להתרכז בה, למצוא את הדממה שבתוכנו, נוכל לשאוב ממנה כוח להתגבר על הרעשים החיצוניים. בואו, זו לא משימה קלה, היא דורשת אומץ רב וריכוז, אך היא אפשרית".
לסיום כתבה: "בואו ננסה להפנות את תשומת לבנו פנימה, אל מקור השקט והבהירות שיש בכולנו. נניח לאור הפנימי הזה לזרוח ולהשפיע על העולם סביבנו, במקום לתת לכאוס החיצוני לשלוט בנו. הכאוס עדיין כאן, אנחנו עדיין כאן, חייבים למצוא את השקט הפנימי של כל אחד ואחת מאיתנו, אחרת נתפרק לפני שהמדינה תתפרק".
זוארץ גם התייחס בסטורי לאחר מכן למופע ההנצחה ולביצוע הבלתי נשכח של זהבה בן עם משפחות החטופים. "חושב על עילי שלנו. כמה האור שלו חסר לנו. מתי נתעורר מחלום הבלהות הזה?", שאל בכאב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חמינדוס נחות קפצת מעל לגובה (ל"ת)
    מן 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור