ויראלי

רחוב חדש על שם דוד לוי - האם זו העיר שתנציח לראשונה?

דוד לוי שהלך השבוע לעולמו נחשב לפורץ דרך בשילוב בני עדות המזרח, אנשי ישראל השנייה, בתנועת הליכוד ובציבוריות הישראלית. לפי ההצעה, שדרות בני ברית באשדוד תוסב על שמו של דוד לוי. האם ראש העיר יענה לאתגר?

דוד זולדן |  1
דוד לוי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר החוץ לשעבר דוד לוי ז״ל הלך לעולמו וישראל השנייה כואבת ובוכה. אלא שבתוך ימי האבלות מוטי מלכא, מנכ״ל המשכן לשעבר ומייסד התזמורת האנדלוסית הציע לראש העיר אשדוד רעיון שאין להקל בו ראש. ההצעה: לקרוא לשדרות בני-ברית בעיר על שמו של דוד לוי. האם ראש העיר ייענה לאתגר ויפעל לקדם את הרעיון של מלכא? נחיה ונראה.
מוטי מלכא הוביל את התזמורת האנדלוסית שהקים, להופיע בסנטרל-פארק בניו-יורק בסיועו של שר החוץ לשעבר, דוד לוי ז״ל וההצעה לראש העיר לקרוא את שמו במקום שדרות בני ברית כהצדעה ראויה למנהיג ופורץ הדרך שהיה לוי.
לפי ההצעה, שדרות בני ברית באשדוד יכולים להיקרא על שם דוד לוי, כהצדעה ראויה למנהיג ופורץ הדרך דוד לוי. לדברי יוזם הצעה ראויה העיר אשדוד לדוד לוי וראוי דוד לוי ששמו יונצח בשדרה המרכזית של העיר.
דוד לוי, המנהיג, שהלך לעולמו נחשב כמי שפרץ את הדרך וחצב אותה בשתי ידיו לשילוב בני עדות המזרח, אנשי ישראל השנייה, בתנועת הליכוד ובמנהיגות הישראלית הפוליטית בכלל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השר דוד לוי היה אדם מקסים פורץ דרך אמיתי..
    דוד לוי ת.נ.צ.ב.ה. 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבאמת התכוון להיטיב עם האזרח הקטן ולתקן עוול בעיקר עם ערי הפריפריה. נתניהו הרשע מלאך החבלה האכיל את דוד לוי מרורים והוציא עליו דיבה, כי חשש מהכוח הפוליטי שלו שמא יבחר להיות ראש הממשלה. מאז אסור להתמודד נגד הדיקטטור על ראשות הממשלה. הוא משמיץ מסית ומאיים ומוציא לשון הרע.. פושע.
    סגור