רכב

מהפכה ברישיונות בישראל: ישראלים יקבלו הודעה שרישיונם בוטל

כל בעל רישיון נהיגה ספורטיבית או כלי תחרותי, יקבל הודעת דוא"ל המציינת שרישיונו בוטל לפי דין. על מנת לחדש רישיונות אלו נדרש לבצע הליך רישוי מחדש כאשר בתום הוצאת רישיון נהיגה ספורטיבית או כלי תחרותי מחדש יישאר מספר הרישיון זהה לעבר
מערכת ice | 
שיעורי נהיגה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
על פי הודעה לציבור מהרשות לנהיגה ספורטיבית, נמסר כי הרשות לנהיגה ספורטיבית מעדכנת כי בהתאם לחוק הנהיגה הספורטיבית ותקנותיו, בתאריך 08/07/2024 יבוטלו רישיונות נהיגה ספורטיבית ורישיונות כלים תחרותיים אשר אינם בתוקף במאגר הרשות והחל ממועד פקיעת תוקף הרישיון חלפו מעל 3 שנים.
כל בעל רישיון נהיגה ספורטיבית או כלי תחרותי, יקבל הודעת דוא"ל המציינת שרישיונו בוטל לפי דין. על מנת לחדש רישיונות אלו נדרש לבצע הליך רישוי מחדש (רישיונות נהיגה ספורטיבית באמצעות מוסדות הכשרה, רישיונות כלים תחרותיים באמצעות בוחנים טכניים) כאשר בתום הוצאת רישיון נהיגה ספורטיבית או כלי תחרותי מחדש יישאר מספר הרישיון זהה לעבר.

איך מחדשים את הרישיון? יש למלא טופס חידוש רישיון לנהיגה ספורטיבית, לצרף את המסמכים הנדרשים כשהם סרוקים ובנפח של עד 2,048 KB לכל קובץ, ולשלוח באופן מקוון. ניתן להיעזר במדריך לשימוש במערכת הממוחשבת של הרשות לנהיגה ספורטיבית. יש לשמור את המסמכים המקוריים למשך 3 שנים ולהציגם לפי דרישה.
יש לעדכן את הרשות לנהיגה ספורטיבית במקרה של עדכון בפרטים האישיים, שינוי כתובת למשלוח דואר וכתובת דואר אלקטרוני. בעת פנייה למשרדי הרשות לנהיגה ספורטיבית יש להזדהות באמצעות הצגת תעודה מזהה. בעת נהיגה בכלי התחרותי יש לשאת רישיון לנהיגה ספורטיבית, רישיון הכלי התחרותי ותעודת ביטוח, בתוקף, ולהציגם לפי דרישה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה