תקשורת ומדיה

הצופים בהלם: זו חברת התקשורת שתפתח חינם את כל ערוצי הספורט

חברת הטלוויזיה yes בבשורה משמחת: תפתח את כל ערוצי הספורט ללא הגבלה במהלך המשחקים האולימפיים בפריז כאשר השידור הפותח יהיה לא אחר מהמשחק הראשון של נבחרת ישראל ב-24.7. כלל שידורי האולימפיאדה יועברו בבלעדיות בשפה העברית בערוץ הספורט
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)
התחרות הבינלאומית בפריז מתקרבת ונושאת עימה בשורה של ממש לחובבי הספורט הישראלי והאולימפי. חברת yes הפתיעה ועדכנה כי תפתח לכלל מנוייה את ערוצי הספורט שמשדרים את המשחקים האולימפיים בישראל, החל מהמשחק הראשון של נבחרת הכדורגל האולימפית ב-24.7 ועד לטקס הסיום.
אולימפיאדת פריז תועבר בשידור ישיר בכל הערוצים של ערוץ הספורט שישדר בבלעדיות בשפה העברית את כלל התחרות. בנוסף ל-5SPORT ו-5PLUS החינמיים, ייפתחו גם הערוצים 5GOLD, 5LIVE, 5STARS וגם את ערוץ 5SPORT4K. בנוסף, תעלה ספריית תכנים ייחודית מבית ערוץ הספורט, ביניהם סיפורי הזכיות של הישראלים במדליות וסרטי דוקו על אלופים אולימפיים כדוגמת: יוסיין בולט, מייקל פלפס, נדיה קומנצ'י וסימון ביילס, ההיסטוריה של שידורי האולימפיאדה וסרטים מהאולימפיאדות לאורך השנים.
"כאירוע הספורט הגדול בעולם, האולימפיאדה מושכת אל המסכים צופים רבים שעוקבים באדיקות אחרי התחרויות השונות", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes. "לראשונה נפתח את כל ערוצי ספורט 5 לצפייה ללא עלות ובכך נאפשר לכולם לעקוב מקרוב אחר הספורטאים שלנו בתקווה שיעשו היסטוריה בפריז. אנחנו בטוחים שיביאו לנו הרבה כבוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה