ויראלי

גיא הוכמן בווידוי מצמרר: "פגיעה כלכלית אדירה, עלול לרסק בתים"

גיא הוכמן חושף מה עבר על אמא שלו מאז שנדרסה לפני שנה ע"י רוכב קורקינט: "הדורס הוא ערבי-ישראלי אסיר משוחרר תושב יפו שטרם עמד למשפט, ואולי אפילו ממשיך להלך אימים על מדרכות ארץ ישראל. באמת אמא, לא היית יכולה להידרס על ידי מנכ״ל בנק או משהו?"
מערכת ice |  4
גיא הוכמן (צילום הטוויטר של גיא הוכמן)
גיא הוכמן, הסטנדאפיסט שעורר לא מעט סערות בשבוע האחרון ובמיוחד זו בהופעה של קולדפליי כשניסה לפרוץ לבמה ונפל בדרך לשם, שיתף את עוקביו ברשתות החברתיות במה שקרה עם אמא שלו בשנה האחרונה, מאז שנדרסה על ידי רוכב קורקינט ברחוב.
הוכמן כתב: "חלפה לה שנה. שבועות 2023, אמא סיימה עם רום שלי פעילות סבתות ונכדים בגן והמשיכה לענייניה הבלתי נגמרים. כזאת הייתה בשיאה, יותר מדי אנרגיות, פחות מדי זמן. טרפה את החיים בגיל 70. ובין סרט בסינמטק לקפה בהבימה, רוכב קורקינט דרס אותה על המדרכה, לקח לה את יכולת הדיבור, ההליכה, והיכולת להיות מאושרת ויצר מפלצת תסכול. דמיינו אתכם בשיא החיים הופכים פתאום לסיעודיים, נעים בין שיקום לשיקום, ואפילו לא יכולים לתקשר את רגשותיכם".

הקומיקאי כתב בכאב: "והרבה מכם נשמות שלי יקרות שואלים אותי ברחוב ״תגיד, מה שלום אמא?״ ואני עונה ״לא טוב, אבל היא איתנו, ברוך השם״ ואז מקליל ״היום התלבטתי למי להחליף חיתול קודם, לה או לעוז״. והשאלה הבאה כמובן ״תגיד, תפסו את הדורס?״. ואני עונה כן מה זה עוזר לי. קשה לומר את זה, אבל צריך לדעת על ידי מי להידרס".
הוא המשיך וטען: "יהודי אמיד בוודאי כבר היה עומד למשפט שהיה חוסך לנו חלק ממאות אלפי השקלים שכבר יצאו מהחסכונות כדי לממן את הטיפולים, שכן אין עדיין חובת ביטוח לדו-גלגלי ולכן אין את מי לתבוע. מעבר לפגיעה הפיזית, אנשים בכלל לא מודעים לפגיעה הכלכלית האדירה. זה עלול לרסק בתים. במקרה הזה, הדורס הוא ערבי-ישראלי אסיר משוחרר תושב יפו שטרם עמד למשפט, ואולי אפילו ממשיך להלך אימים על מדרכות ארץ ישראל. באמת אמא, לא היית יכולה להידרס על ידי מנכ״ל בנק או משהו?".
לסיום כתב: "הנחמה היחידה שלי שזה באמת הצליח לחולל שינוי. החל מה- 1 באוגוסט ייכנס לתוקף חוק לפיו כל דו-גלגלי יחויב בלוחית רישוי. אבל עוד לא מחויב בביטוח. נדרסתם על ידי דו גלגלי? תכינו קופת חיסכון. מה שכן ונסיים באופטימיות, המשפחה הגרעינית שלנו מאוחדת מאי פעם. ולפעמים צריך אסון כדי שנזכור מה חשוב בחיים. ואני מדבר עליי, לא על המדינה. ואולי גם. תקשיבו, לא משנה בני כמה אתם, לכו תנו חיבוק לאמא שלכם. אמא זו אמא, גם אם היא קצת אחרת".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ע
    א 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רפואה שלמה
    סגור
  • 3.
    עוד בלופר ישראלי חרטטן
    שושו 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אלק סטנדאפיסט …עוד כלומניק חסר כישרון בתרבות ההבל הישראלית.
    סגור
  • 2.
    ??
    מימי 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש גם יהודים ש מיסתובבים חופשי אחרי שדרסו אותי מחקים אבל אני לא סלבס את מי אני מענינת רק את הקרובים לי ולך נידרס ההשכל וגם האמא שלך לא מענינת את עם ישראל ובתך לא בימי. מילחמה
    סגור
  • 1.
    יש קרן של חברות הביטוח.. למקרים שנופלים בין הכסאות
    מממ 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה משהו שהמדינה מחייבת אותם ...לא יודע אם זה כולל כלי רכב שאין להם ביטוח או כאלו שאמור להיות להם...שווה לבדוק את זה
    סגור