ויראלי

גיא הוכמן: "היהודים באים. והם באים אכזריים"

גיא הוכמן הגיב על תיעוד החטוף הירש גולדברג פולין שנמצא בשבי חמאס: "טרור פסיכולוגי של הנאצים לפני הכניסה לרפיח. לא יעזור להם, היהודים באים. והם באים אכזריים". יעל בר זוהר: "קודם תחזירו אותם הביתה. אחר כך תגמרו אותם" 
רוני שיינר | 
גיא הוכמן (צילום יח"צ)
אות חיים מהחטוף הישראלי- אמריקני הירש גולדברג פולין (23) פורסם אתמול על ידי חמאס, חצי שנה לאחר שנחטף ממסיבת הנובה ב-7 באוקטובר. 
בסרטון נראה הירש ללא יד שמאל, כשהוא קורא לממשלה להחזירו הביתה. "בנימין נתניהו וחברי ממשלת ישראל, בזמן שאתם יושבים בארוחות חג עם המשפחות שלכם, תחשבו עלינו- החטופים שעדיין כאן בגיהנום, מתחת לאדמה, בלי מים, בלי אוכל, בלי שמש, בלי הטיפול הרפואי שאני כל כך צריך הרבה הרבה זמן", אמר בין היתר.    
 
הקומיקאי וכוכב הרשת גיא הוכמן הגיב לפרסום הסרטון: "טרור פסיכולוגי של הנאצים לפני הכניסה לרפיח. לא יעזור להם, היהודים באים. והם באים אכזריים".  

הסטורי שפרסם גיא הוכמן (אינסטגרם)
יעל בר זוהר, ששכלה את עילי ברעם ז"ל, אחיינו של בעלה גיא זוארץ שנרצח באותה מסיבה ברעים, קוראת לעומתו לעסקה: "רואה את התמונה והלב שלי נשרף. רואה את הירש בתמונה שלפני ה-7 באוקטובר עם חיוך מלא אור והתמונה הכבויה מהשבי... בבקשה בבקשה שיבינו שזה הניצחון שלנו, קודם תחזירו אותם הביתה. אחר כך תגמרו אותם. אני לא יודעת איך היינו מתפקדים אם עילי שלנו היה חטוף. באמת. שיעשו סוף לסיוט הזה". 

הסטורי שפרסמה יעל בר זוהר (אינסטגרם) 
גם חיים אתגר התייחס לתיעוד וכתב: "הוא חי. תצילו אותו, עשו הכל. תחזירו אותו עכשיו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה