ויראלי

מעיין אדם נפרדת בכאב: "הכי נשרף לי הלב, כועסת"

מעיין אדם ספדה לאורי מויאל שנרצח בפיגוע בבית קמה: "ראה את כל העולם בחיוביות, בחיוך, ואני חייבת לו כל כך הרבה ימים בחיים שהוא הרים אותי מהרצפה. הוא ומפל יסתדרו יופי במקום שאליו נשלחים בזה אחר זה ההכי טובים שלנו. הכי נשרף לי הלב ואני כועסת וסעמק כבר".
מערכת ice |  3
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
בסוף השבוע האחרון נרשם פיגוע בסניף ארומה בתחנת הדלק בבית קמה, מחבל דקר בסכין גבר כבן 50 שנפצע באורח אנוש,  גבר כבן 65 נפצע באורח קל. צוותי מד"א פינו את הפצוע תוך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. המחבל נוטרל במקום. 
לאחר מכן התבררה זהותו של הנרצח, איש הקבע אורי מויאל שבנשימותיו האחרונות לאחר שנדקר ניטרל את אותו המחבל. מעיין אדם הייתה פקודתו בזמן שהייתה חיילת והיא נפרדה ממנו בכאב.

אדם כתבה: "אורי הוא הבנאדם הכי טוב שפגשתי והייתי אומרת את זה גם אתמול. הוא ראה כל אחד ועזר לכל אחד ואותי באופן אישי ממש גידל כקצינה צעירה, , תמיד ידע לפשר, להסביר, לעשות שלום ולעשות לכולם טוב על הלב".
עוד היא ספדה: "ראה את כל העולם בחיוביות, בחיוך, ואני חייבת לו כל כך הרבה ימים בחיים שהוא הרים אותי מהרצפה. הוא ומפל יסתדרו יופי במקום שאליו נשלחים בזה אחר זה ההכי טובים שלנו. הכי נשרף לי הלב ואני כועסת וסעמק כבר".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אהובה
    אילנית 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעיין את מקסימה השם ייתן לך כוח להתגבר על המון כאב שהינך חובה מה-7 לאוקטובר.... הלוואי ואמן שהשם יפצה אותך ומכאן יציף את נפשייך בהמון שמחה בחייך מתפללת עבורך יפה של עם ישראל
    סגור
  • 2.
    דיי מספיק. טחנת לנו את המוח.
    דליה 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כמה מניפולציות אפשר לעשות ? במדינה הזאת כל משפחה אבלה על הקיר שלה . תבכי בבית לבד ותפסיקי לשתף אותנו. מה את רוצה? כסף
    סגור
  • 1.
    מעין אדם בלתי נסבלת... נראית כמו קבב טלה וכל היום מפל מ
    שי 03/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 4
    קבב טלה
    סגור