טלוויזיה

מעיין אדם רותחת על מלהקת התוכנית: "היצור הכי טיפש בעולם"

אדם, ששכלה את אחותה בשביעי באוקטובר, שיתפה בפניה מוזרה שקיבל בן הזוג של אחותה להצטרף לתוכנית שידוכים בפריים טיים: "אכזריים וציניים"
שירה יום טוב | 
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
מגישת קשת 12, שהשיקה לאחרונה את מועדון הצרכנות שלה שמבוסס על השת"פים המסחריים הרבים שבנתה בשנים האחרונות באינסטגרם, שיתפה הערב בסטורי שלה שיחת וואטסאפ שהתקיימה בין בן הזוג של אחותה שנרצחה בפסטיבל הנובה, לבין מלהקת באחת מתוכניות השידוכים.
מלהקת התוכנית ניסתה לצרף את רועי שלו, שהיה בן זוגה של מפל אדם, והיה איתה בפסטיבל הנובה וברגעיה האחרונים, ונפצע בעצמו. השניים עברו לגור יחד זמן קצת לפני השביעי באוקטובר ותכננו יחד עתיד משותף.
כעת אחרי חמישה חודשים בלבד, חושפת אדם במהלך פגישה עם שלו, את ההתכתבות שנערכה בין המלהקת ובין שלו שאיבד את בת זוגו וגם את אימו, שהתאבדה שבוע לאחר מכן בעקבות אירועי השביעי באוקטובר.
אדם התקשתה להסתיר את הכעס שעוררה בה הפניה של המלהקת, בייחוד לאור המשך התגלגלות השיחה וכתבה בסטורי בו שיתפה את ההתכתבות: "אחת מתוכניות ראליטי השידוכים ניסו להזרים את רועי (האבל על מפל). כשענה - לא (בהתחלה מגעיל ומחק) היא ענתה 'למה אם אפשר לשאול' או שלא עשו תחקיר הכי מינימלי מתבקש או שהיא היצור הכי טיפש בעולם או שהם אכזריים וציניים באופן חריג הקיפו את התשובה הנכונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה