ויראלי

מעיין אדם חושפת את סכומי העתק שהשקיעה: "זה לא משתלם לי"

מעיין אדם, מנחת הטלוויזיה, הקימה לאחרונה מיזם חדש, אותו היא מפרסמת הרבה לאחרונה באיסנטגרם. אחת העוקבות תקפה אותה על כך ("מבאס שהעמוד שלך הפך ל-99 אחוז מכירות"). אדם לא נשארה חייבת ("את מבאסת אותי") וחשפה את ההשקעה הגדולה שלה במיזם: "בואו נגיד ששמתי שם את הבית שאולי יכולתי לקנות. זה כרגע עולה לי מלא כסף"
מערכת ice |  3
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
מעיין אדם, מנחת הטלוויזיה, הקימה לאחרונה מיזם אותו היא מפרסמת באינסטגרם, במסגרתו היא מעלה פרסומים רבים. בסדרת שאלות תשובות שערכה היום (רביעי) עם העוקבים שלה באינסטגרם, חטפה אדם מאחת הגולשות לגבי המיזם שהקימה, וממש לא נותרה חייבת. בהמשך, אדם חשפה שהוציאה כספים רבים עבור המיזם, שעד כה לא השתלמו לה באמת.
תחילה, אחת העוקבות כתבה לאדם: "מבאס שהעמוד שלך הפך ל-99 אחוז מכירות". אדם כאמור ממש לא נותרה חייבת והשיבה: "הקמתי מועדון צרכנות, וזה ענק ומשמעותי. בחזון שלי הוא יהיה גדול ומשפיע ויקל על משקי בית רבים וזה יהיה עיקר הפעילות שלי בשנה ובשנים הקרובות".
עוד הוסיפה: "להקים ולגבש אותו עד שהוא יהיה עצמאי. ואני לגמרי אבין מי שזה לא מעניין אותה, וקהלים בוודאי יתחלפו, חלק יפסיקו לעקוב וחלק יגלו את הערך והיתרונות ויצטרפו והכל בסדר. באותה מידה מקבלת הודעות מנשים שמאוד שמחות ומודעות על ההקמה. אבל אם זה מבאס לך, לכי למקום שיהיה לך נעים במקום לבאס אותי".
בהמשך,  נשאלה אדם האם המיזם משתלם לה כלכלית, והיא חשפה שהשקיעה בו הרבה מאוד כסף: "מאמי (שם העסק) היא לא מודל עסקי משתלם. בואו נגיד ששמתי שם את הבית שאולי יכולתי לקנות, אוקיי? זה חזון, בסוף זה יכול להיות מאוד משתלם. אמן שאעשה אקזיט בעוד כמה שנים, שזה יימכר בחו"ל. רציתי לגדול, אז הייתי צריכה להשקיע  בזה. זה לא משתלם לי, זה כרגע עולה לי מלא כסף".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד יצור שקרן ומניפולטיטי
    סיו סינוט 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה יצור מגעיל מכוער ונרקסיסט ממש רעל מזוקק
    סגור
  • 1.
    האישה הזו לא יודע למה מעצבנת אותי
    האמיתי 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל פעם שהיא מופיעה אני מעביר ערוץ יש אנשים בלי הסבר שפשוט לא יודע למה אי אפשר לשמוע אותם וסליחה ומחילה
    סגור
  • בדיוק! היא וגם אברי גלעד. (ל"ת)
    מדוייק 03/2024/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור