ויראלי

לאחר שהודיעו על לידה בשידור חי: אליקו ובת הזוג מקבלים חיקוי | צפו

צמד הקומיקאים פרלה דנוך ומני ממטרה פרסמו ברשתות החברתיות סרטון משעשע ובו חיקו את בני הזוג אליקו ולירז ארז. לאחרונה, הזוג המתוקשר הודיע כי לידת התינוק תשודר בשידור חי כאשר על הבטן ההריונית של ארז נכתב: "בואו לראות אותי"

מערכת ice | 
אליקו ובת הזוג לירז (צילום מתוך האינסטגרם)
הזוג המתוקשר והמדובר ביותר של השנה האחרונה, שדרן הרדיו אליקו ובת זוגו לירז ארז, הודיעו לאחרונה ברשתות החברתיות כי הלידה של ילדם הראשון, תשודר בשידור חי לכל מי שירצה לצפות בה. בעקבות אותה הודעה חריגה ומשעשעת שהודיעו עליה בני הזוג, צמד הקומיקאים מני ממטרה ופרלה דנוך, העלו סרטון משעשע לרשתות החברתיות בו הם מחקים את בני הזוג אליקו ולירז.
כוכב הילדים מני ממטרה והשחקנית והקומיקאית פרלה דנוך, העלו לרשתות החברתיות סרטון משעשע בו הם מגלמים את בני הזוג  שמודיעים על כך שהלידה תשודר בשידור חי. כזכור, הזוג המדובר עלה לכותרות בכלי התקשורת השונים בשל פער הגילים הגבוה, כאשר אליקו הוא בן 46 ואילו בת זוגו אלין בת 19 בלבד.
אחד הסרטונים המוכרים שלהם, הינו הסרטון בו השניים מסבירים מה משמעות צמד המילים 'דל בדל'. בסרטון המדובר, אמר אליקו: "כולם שואלים אותנו בכל מקום אפשרי, במיוחד ברשת - מה זה דל בדל?״, בעקבות כך, לירז המשיכה את דבריו ואמרה:  ״לב בלב בפרסית״. ״הנה התשובה, דל בדל, לב בלב בפרסית״, ציין שדרן הרדיו המוכר. בהמשך דבריו, אמר אליקו לעוקביו: ״חברים רק אהבה, ורק תאהבו, כמה שיותר עם הלב. עם הדל שלכם. יאללה צ׳או ביי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה