מדדים ומחקרים

הסופרמרקטים לא מפסיקים להרוויח: בכמה הגדלתם להם את הפידיון?

בין יולי לספטמבר, נרשמה עלייה של 4.0% (במחירים קבועים) בסך כל פדיון רשתות השיווק, לאחר עלייה של 1.7% (במחירים קבועים) בשלושת החודשים אפריל- יוני 2022. נרשמה גם עלייה של 2.4% (במחירים קבועים) בפדיון של רשתות המזון, לאחר עלייה של 4.4% (במחירים קבועים) בחודשים אפריל - יוני 2022. כל נתוני המגמה בפנים
מערכת ice | 
סל קניות (צילום shutterstock)
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה את נתוני הפדיון בחודשים יוני -אוגוסט 2022 בהשוואה למרץ-מאי 2022, כאשר נרשמה ירידה בפדיון סך כל ענפי הכלכלה בשיעור של 1.9% בחישוב שנתי, לאחר עלייה של 0.7%.
בין יולי לספטמבר, נרשמה עלייה של 4.0% (במחירים קבועים) בסך כל פדיון רשתות השיווק, לאחר עלייה של 1.7% (במחירים קבועים) בשלושת החודשים אפריל- יוני 2022. נרשמה גם עלייה של 2.4% (במחירים קבועים) בפדיון של רשתות המזון, לאחר עלייה של 4.4% (במחירים קבועים) בחודשים אפריל - יוני 2022.​
עלייה בפדיון ענפי התעשייה, הכרייה והחציבה בשיעור של 2.5% בחישוב שנתי, בהמשך לעלייה של 1.6%. ירידה בפדיון ענפי המסחר הסיטוני והקמעוני ותיקון כלי רכב מנועיים בשיעור של 4.1% בחישוב שנתי, בהמשך לירידה של 1.5%.
עלייה בפדיון סך ענפי ההייטק בשיעור של 9.4% בחישוב שנתי, לאחר עלייה של 11%. עלייה בפדיון ההייטק בענפי התעשייה בשיעור של 13.3% בחישוב שנתי, לאחר עלייה של 16.7%. עלייה בפדיון ההייטק בענפי השירותים בשיעור של 4.9% בחישוב שנתי, לאחר עלייה של 7.1%.​
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה