כסף וצרכנות

הסופרמרקטים בבשורת ענק: המחירים לא יזנקו מחר?

לדבריו של מגיש 'הצינור' גיא לרר, רשתות השיווק מסרו כי לא יאפשרו מחר את עליית המחירים שאמורה הייתה להיכנס לתוקף במוצרי דיפלומט ויוניליוור: "יש פה הזדמנות שלא תחזור. אנחנו חייבים לחזק את הרשתות עוד, שלא ישברו, ולהראות להן שהחוסרים שיהיו לא מזיזים לנו. לא להתלונן"
מערכת ice |  1
עגלת קניות (צילום vecteezy)
עליית המחירים שאמורה הייתה להכנס מחר לתוקף בוטלה?  על פי מגיש תכנית 'הצינור' ברשת 13, גיא לרר, התשובה היא בהחלט כן ולדבריו המחאה על כך שיוניליוור ודיפלומט יסבלו מנזק בעקבות העלאת המחירים עשתה את שלה.
המגיש כתב: "הי זה לרר. יש בשורות טובות. צונאמי עליות המחירים שכולם דיברו עליו לראשון בנובמבר - לא יקרה מחר. לשמחתנו נראה שרשתות השיווק הגדולות יעמדו בסירובן ליוניליוור, דיפלומט וכל השאר. זה קרה רק מסיבה אחת: כי הם השתכנעו שאנחנו עומדים מאחוריהן".
עוד הוסיף: "הם השתכנעו שלא תבואו בתלונות על חוסרים, אלא להיפך: שהחוסרים רק יוכיחו שאנחנו יכולים לחיות בלי תאגידי הענק שרק מחפשים תירוצים קלושים על מנת להקפיץ מחירים באופן לא שפוי. אבל זה ממש לא נגמר. יש פה הזדמנות שלא תחזור. אנחנו חייבים לחזק את הרשתות עוד, שלא ישברו, ולהראות להן שהחוסרים שיהיו לא מזיזים לנו. לא להתלונן".
לרר חתם: "לקנות את החלופות. מיד אחרי הבחירות נעלה כאן רשימות מפורטות של תחליפים טובים וזולים מתוצרת הארץ. אפשר לעשות כאן שינוי שישפיע לשנים קדימה וישנה את יחסי הכוחות בינינו לבין החברות שחושבות שהכל מותר להן. רק חשוב לנו (ולרשתות) לדעת שאתם עדיין אתנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לרר מנותק מהמציאות.
    בוא 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא חושב את עצמו ליותר גדול מכל הסופרים והיבואנים הגדולים
    סגור