מדדים ומחקרים

הרוצח הסדרתי נגד השחקן שמגלם אותו | דירוג נטפליקס

הלהיט ההיסטרי של נטפליקס, המספר את סיפורו של הרוצח הסדרתי ג'פרי דאהמר, נאלץ להתמודד בשבוע החולף עם תחרות חדשה: ג'פרי דאהמר האמתי. מי ניצח?
יאיר מור | 
גפרי דאהמר סדרה (צילום ויקיפדיה)
הרוצח הסדרתי ג'פרי דאהמר ממשיך להשתלט על נטפליקס, ובשבוע שהסתיים בערב חג הסוכות הוא כבר כיכב פעמיים בטבלת הסדרות הנצפות ביותר בשירות הזרמת הווידאו הגדול בעולם.
במקום הראשון, גם בעולם וגם בישראל נמצאת המיני-סדרה העלילתית המבוססת על הפרשה, "דאהמר - מפלצת" - אם כי השבוע ירד מספר הצפיות שלה לכ-205 מיליון "בלבד" (עדיין נתון מצוין שמעט מאוד סדרות הגיעו אליו אי פעם); אך במקום הרביעי בעולם, והשביעי בישראל, נמצאת הגרסה הדוקומנטרית, "שיחות עם רוצח", העונה החדשה של המיני-סדרה של נטפליקס שבה מוצגים רוצחים אמתיים, ללא השכבה ההוליוודית של כתיבה עלילתית ושחקנים שמגלמים אותם.
במקום השני בישראל ובעולם נמצאת הדרמה התקופתית הגרמנית "הקיסרית"; במקום השלישי בעולם והחמישי בישראל "שיטפון" הפולנית, המספרת את סיפורו של אחד מאסונות הטבע הכבדים שפקדו את המדינה; במקומות 3 ו-4 בישראל עונות 1 ו-2 של הדרמה המקורית נבסו, בהתאמה, לאחר שבשבוע הקודם עלתה העונה הראשונה לשירות, ובשבוע האחרון הצטרפה אליה העונה השנייה; ובמקום החמישי בעולם והתשיעי בישראל עונה 5 של הרימייק לאופרת הסבון הישנה "שושלת";
את החמישייה השנייה בעולם פותחת "גברות קטנות" הקוריאנית; במקום השביעי סדרת האימה "מועדון חצות"; במקום השמיני עונה 3 של "מועדון הבלינג"; במקום התשיעי בעולם, והשמיני בישראל, עונתה השלישית של סדרת הנוער "גורל: סאגת ווינX"; ובמקום העשירי בעולם הסדרה המספרת את סיפורו של הזמר הארגנטינאי ויסנטה פרננדז.
סדרות שהתברגו לצמרת הישראלית, אך לא העולמית, הן "יומנו של ג'יגולו" הספרדית ועונתה השישית של "ריק ומורטי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה