נדל"ן ותשתיות

הצצה לבית ילדותו של ג'פרי דאהמר - בו רצח בפעם הראשונה

הסיפור של הרוצח הסדרתי ג'פרי דאהמר תופץ תאוצה ברחבי העולם שלושה עשורים לאחר שנעצר. כחלק מהעניין הרב סביבו, מתברר כעת כי הבית בו רצח לראשונה ופיתח את נטיותיו הרצחניות עדיין קיים, וכי הוא עמד למכירה מספר רב של פעמים
מערכת ice |  1
הבית של גפרי דאהמר (צילום הווארד האנה)
בשבועות האחרונים סדרה חדשה של נטפליקס על הרוצח הסדרתי הנודע, ג'פרי דאהמר, היא בין הסדרות הכי נצפות ברחבי העולם. רבים מגלים מחדש עניין ברוצח והקניבל ואלו שמעולם לא הכירו אותו מחפשים לדעת עליו כל פרט קטן. באופן טבעי, כעת יש לא מעט עניין סביב פיסת נדל"ן קריטית ביותר בסיפורו של דאהמר: הבית הראשון בו רצח ובו פיתח את הנטיות הרצחניות שלו.
מדובר בבית שנמצא במילווקי ארה"ב והוקם בשנת 1952, שנים ספורות לפני שביצע בו דאהמר את הרצח. לבית שלושה חדרי שינה ושלושה חדרי רחצה והערך המשוער שלו בעת זו הוא כ-372 אלף דולר.
הבית נרכש על ידי אביו של דאהמר, ליונל, בסוף שנות ה-60 ובבית זה, ממש כמו בסדרה, דאהמר גילה עניין רב בניתוח לאחר המוות של חיות קטנות וזה גם הבית בו הוא רצח בפעם הראשונה את הטרמפיסט סטיבן היקס, בסלון אשר בתמונה. 

צילום: Howard Hanna – Akron/Fairlawn
לאחר שהכה דאהמר את היקס עם משקולת יד, הוא המשיך לחנוק אותו למוות ולאחר מכן ביצע בו אקטים מיניים. לאחר מכן, ביתר דאהמר את גופתו ופיזר את שאריותיו ברחבי החצר האחורית. אלו התגלו שנים רבות לאחר מכן, לאחר הודאתו של דאהמר ברצח בתחילת שנות ה-90. 
הבית נמכר מספר שנים לאחר הרצח על ידי ליונל ומאז הוא עבר אין ספור ידיים ובמיוחד לאחר שדאהמר נעצר בשנת 1991. מאותה עת הבית עבר גם שיפוצים נרחבים ו"מודרניים". הרוכש האחרון ביותר היה המוזיקאי כריס באטלר שקנה את הנכס בשנת 2005 במחיר הקרוב ל-245 אלף דולר. 
בזמנו כריס סיפר לעיתונות כי לבית יש "אחלה וייבים" וכי הבית עצמו כמובן לא הרג אף אחד ושהוא לא מאמין ברוחות רפאים ולכן אין סיבה לחשוש משהייה בנכס. יחד עם זאת, באטלר העמיד את הנכס למכירה לזמן קצר בשנת 2012. שנתיים לאחר מכן הנכס שוב הועמד למכירה במחיר מבוקש של 299,999 דולר, אך גם הפעם אף אחד לא רצה לרכוש אותו. 
לעת זו מסתמן כי באטלר עדיין נמצא בבעלות על הנכס ואף אפשר לצוות הצילום של הסרט "החבר שלי' דאהמר" לצלם שם בשנת 2017. כעת, שהשיח סביב דאהמר התלהט בשנית ייתכן כי אולי יהיו אלו שכן ירצו לבצע רכישה, למרות שהבית לא עומד למכירה נכון לעכשיו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להרוס את הבית עד היסוד
    מרי 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ......
    סגור