משפט

"היורשת המזויפת" שוחררה מהכלא, אך לא תשוב לרשתות החברתיות

אנה סורוקין, היורשת המתחזה שסיפורה הפך לסדרה בנטפליקס, שוחררה מהכלא אחרי ארבע שנות מאסר. היא תישאר במעצר בית 24 שעות ביממה
מערכת ice |  2
אנה סורוקין (צילום טוויטר)

היורשת המתחזה מגרמניה, אנה סורוקין, שוחררה מהכלא אבל תורחק מכל המדיות החברתיות, כך פסק שופט לענייני הגירה אתמול (רביעי). האמנית בת ה-31, וכוכבת הסדרה של נטפליקס "להמציא את אנה", שוחררה מהכלא במחוז אורנג', שם בילתה את 17 החודשים האחרונים במשמורת בזמן שנאבקה נגד גירושה.
 

סורוקין, שבמשך שנים השפילה את הסוציאליסטים הניו יורקים בכך שהעמידה פנים שהיא יורשת עשירה בשם אנה דלווי, תחויב להישאר במעצר בית 24 שעות ביממה כשהיא מחוברת לצמיד אלקטרוני. בנוסף היא תצטרך לשלם דמי ערבות בסך 10,000 דולר, על פי צו השופט. כמו כן נאסר עליה לפרסם בכל פלטפורמות המדיה החברתית כולל טוויטר, פייסבוק טיקטוק ואינסטגרם, ששם יש לה מיליון עוקבים.
 


סורוקין ריצתה ארבע שנות מאסר לאחר שהורשעה ב-2019 במספר אישומים הקשורים למסע ההונאה שלה שנמשך שנים. במהלכו סורוקין עקצה את האליטה של ניו יורק והתחמקה מתשלום חשבונות במלונות ובמסעדות יוקרה. ב-2021 היא שוחררה מהכלא על התנהגות טובה אבל נעצרה מחדש ומאז היא עצורה במתקן במחוז אורנג'. הממשלה טענה כי סורוקין צריכה להישאר כלואה מכיוון שהיא מהווה איום לקהילה.


עורך דינה, דאנקן לוין, אמר בהצהרה כי הוא "אסיר תודה על החלטת בית המשפט לשחרר את סורוקין. השופט הכיר בצדק בכך שאנה אינה מהווה סכנה לקהילה. אמנם יש עדיין כמה מכשולים לעבור בתנאי השחרור שלה, אבל אנה נרגשת לצאת מהמעצר כדי שתוכל להתמקד בערעור על הרשעתה הפסולה". במכתב שפורסם ב"דיילי מייל" בחודש שעבר, סורוקין יצאה נגד מערכת ההגירה של ארה"ב, וטענה כי "המאסר שלה פשוט לא הגיוני".


במכתב ארוך כתבה סורוקין: "הכלא שאני כלואה בו מפורסם בבעיית התת-תקצוב שלו. רק בשבועות האחרונים, 61 מהגרים הועברו מבית הכלא הזה למתקן במיסיסיפי ללא הודעה מוקדמת, שאם אפשר היה לעצור אותם בעלות נמוכה יותר".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טוב, זה חצי צדק, לפחות… (ל"ת)
    אלמוני 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בישראל ארגוני הנשים היו מפגינות לשחרורה
    יואבי 10/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שכאן הן מפגינות לשחרר נשים רוצחות. זמנן בידן מתקיימות מכספי ציבור עם משכורות עתק כ1700עמותות נשים יש בכל פעם יורדות כמה מאות מהן מפגינות נגד אייל גולן אשר לא 4נס לא הורשע התיק נסגר נגדו בחוסר אשמה. לבנות גזעניות . בארהב הנשים הקמאיות הללו עוצרים אותן ומכנוסים לכלא
    סגור