מדדים ומחקרים

סקר מטריד: נטפליקס או אוכל – על מה תעדיפו לחסוך?

המיתון הכלכלי גורם לצרכנים לקצץ בכל מקום אפשרי – עד שזה מגיע לנטפליקס, אמזון פריים וידאו ודיסני+. מחקר חדש חושף כי אנשים יעדיפו לקנות פחות אוכל מלצפות בפחות טלוויזיה
יאיר מור |  1
אוכל או נטפליקס (צילום vecteezy)
רוב האמריקאים מעדיפים לאלץ את עצמם לאכול פחות מאשר לוותר על האפשרות לצפות בסדרות וסרטים בשירותי הסטרימינג, כך עולה מסקר חדש של מכון המחקר האמריקאי NRG שפורסם בימים האחרונים.
לפי הסקר, האמריקאים מסכימים ברובם שמצב הכלכלה במדינה לא טוב: 31% מגדירים אותו "שלילי במקצת", 24% "שלילי מאוד", ו-23% "חיובי במקצת". סה"כ בצד הפסימי 55% , לעומת 36% בלבד בצד האופטימי.
התוצאות, לפי הנתונים שפרסם המכון, הם הפחתה של 22% בקניית מוצרים ושירותים, שכן מחירם, להערכת הנשאלים, עלתה בממוצע ב-13% למשק בית. בין ההוצאות הראשונות שקוצצו היו אכילה במסעדות (63% מהנשאלים קיצצו בהוצאות כאלו), הליכה לסרטים (61%) והזמנת ארוחות מוכנות (56%).
שירותי מנוי, לדברי 51% מהנסקרים, מהווים כעת "חלק משמעותי" מההוצאה החודשית שלהם – אך הרוב המוחלט לא מתכוון לקצץ שם: עד כה, לפי הנתונים, 44% מהאמריקאים הפחיתו קניות בסופר, 40% הפחיתו רכישות בגדים ורק 31% הפחיתו את מספר שירותי הסטרימינג שהם מנויים אליהם. 66% מעריכים שייאלצו לקצץ בששת החודשים הקרובים הוצאות נוספות על אלו שכבר קיצצו, אך רק 28% מעריכים שביטול מנויים יהיה חלק מאותם קיצוצים. הרוב המוחלט אומר שמספר המנויים שלו יישאר כפי שהוא ו-8% אף מתכוונים להעלות את מספר המנויים שהם משלמים עליהם.
המנויים שכמעט אף אחד לא מתכוון לקצץ הם אמזון פריים וידאו ושירותי הזרמת הטלוויזיה האחרים, כמו נטפליקס ודיסני+. אחריהם שירותי אבטחה מקוונים כמו אלו של חברת Ring מבית אמזון, ובמקומות הבאים שירותי אחסון קבצים בענן ושירותי הזרמת מוזיקה. השירותים שרוב האנשים שמתכוונים לבטל מנויים יקצצו הם אפליקציות היכרויות, יעילות אישית וקופסאות מוצרי טיפוח.
שאלות מעניינות נוספות שנבדקו בסקר כללו שיתוף סיסמאות, ש-24% מהמנויים מודים שהם מבצעים למרות שתנאי השימוש של רוב השירותים אוסרים זאת; 56% חשפו כי נרשמו לשירות מתוך כוונה לנצל את חודשי הניסיון החינמי ולבטל ברגע האחרון – אך 73% מהם שכחו לעשות זאת וחויבו על לפחות חודש אחד. המחיר המקסימלי הממוצע שמוכנים בארה"ב לשלם על שירות סטרימינג שכולל פרסומות הוא 10.60 דולר לחודש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה מטריד?
    א. 10/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעולם המערבי למרבית האנשים עדיין יש מספיק אוכל (יש שיאמרו הרבה יותר ממה שצריך...) , ואנשים מעדיפים בידור ו"תרבות"
    סגור