דיגיטל וטק

דיסני+ "חוגגת" – אבל בישראל לא באמת נהנה מזה

שירות הסטרימינג של מעצמת הבידור והפנאי חוגג יום הולדת 3 בהשקות של תכנים חדשים ובהנחות למצטרפים – אך בישראל החלק האחרון פשוט לא קיים
יאיר מור | 
דיסני פלוס (צילום shutterstock/ Ivan Marc)
ענקית הבידור דיסני הודיעה הבוקר (חמישי) על "חגיגות יום דיסני+" – שורה של צעדים שמטרתם לציין שלוש שנים להשקת השירות בארה"ב, אי שם ב-8 בספטמבר 2019. החגיגה מתקיימת זו השנה השנייה (ב"יום ההולדת" הראשון לשירות טרם חשבו על הקונספט), וכוללת העלאת תכנים חדשים רבים לשירות, ואם אתם גרים במדינה הנכונה גם מבצע הצטרפות – אך ממנו לא נוכל ליהנות כאן בישראל, ונמשיך לשלם גם ביום ההולדת של השירות את המחיר הגבוה ביותר שהוא גובה במדינה כלשהיא בעולם.
רשימת התכנים שדיסני משיקה היום בשירות הזרמת הווידאו שלה כוללים את הסרט "תור: אהבה ורעם" לצד סרט מיוחד מאחורי הקלעים שלו, הסרט הדוקומנטרי "אובי-וואן קנובי: הג'דיי חוזר", המספק הצצה אל מאחורי הקלעים של סדרת הדגל של השירות, פרק ספיישל קצר של "משפחת סימפסון", הסרט החדש "פינוקיו" בכיכובו של טום הנקס, סדרה חדשה עם הדמויות מסרטי "מכוניות", סדרת דוקו חדשה בשם "להתבגר – החיים האמיתיים", סרט טבע חדש של חוקר נשיונל ג'יאוגרפיק בן ה-29 ברטי גרגורי, הסדרה "העונה של החתונות", מיני-סדרה על הקריירה של המתאגרף מייק טייסון, הצצה ראשונה לסדרה "אנדור" שתעלה עוד כשבועיים וסרט בשם "BTS: PTD", המתעד את לפני ואחורי הקלעים של הופעת הענק של להקת הפופ הקוריאנית הפופולארית בלוס-אנג'לס.
עם זאת, כאמור, החגיגה הגדולה ביותר ביום ההולדת של השירות נשארת מחוץ להישג ידם של ישראלים – ולמעשה, של כל מי שלא מתגורר במדינת הבית של דיסני: רק תושבי ארה"ב נהנים מהדבר הכי חשוב בחגיגה, שהיא הנחות על שירותי ומוצרי דיסני. כך, מי שנרשם לשירות בשבוע וחצי הקרובים ישלם עליו 2 דולר בלבד בחודש הראשון, ייהנה מגישה לחנות בובות ומוצרים אחרים של דיסני, הנחות על קרוזים בספינות שלה (מפליג שלישי ורביעי באותו חדר – כלומר שני ילדים – חינם), כניסה מוקדמת ללונה-פארקים, מתנות בכניסה לסרטים של החברה בבתי קולנוע מסוימים ושישה חודשים ללא דמי מנוי בשירות משלוחי האוכל Uber Eats.
בדיסני מסבירים לנו שנכון לרגע זה, כל עניין ההנחות תקף רק לארה"ב, אך ייתכן שבעתיד יוצע גם במדינות אחרות, כולל ישראל. אך נכון לרגע זה, גם ביום חגו של השירות ישראלים שיירשמו אליו ישלמו 40 שקל לחודש – המחיר הגבוה בעולם עבור השירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה