עסקי ספורט

אמזון מצליחה בסטרימינג: כ-13 מיליון אנשים צפו בערב הפוטבול

ליל שידורי הפוטבול הראשון לעונה זו דרך אמזון פריים וידאו עמד על ממוצע של 13.3 מיליון צופים, הרבה יותר משצפו בשידורי הטלוויזיה של המשחק. אמזון קנתה את זכויות השידור ל־15 משחקים בימי חמישי בערב תמורת מיליארד דולר בסך הכול, כלומר כ־66 מיליון דולר למשחק
מערכת ice | 
אמזון פריים וידאו (צילום יח"צ)
בשנה שעברה התחייבה אמזון לשדר משחקי פוטבול מקצועניים בארה"ב באופן בלעדי במשך 11 שנים, ולשם כך הוציאה ענקית הטכנולוגיה דוח כספי על הקצאת 11 מיליארד דולר כתקציב לשירות הסטרימינג המדובר שלה.
אמזון קנתה את זכויות השידור ל־15 משחקים שישוחקו בימי חמישי בערב תמורת מיליארד דולר בסך הכול, כלומר כ־66 מיליון דולר למשחק. וזה לא דבר של מה בכך, שכן לראשונה בהיסטוריה של ה־NFL יהיו השנה משחקי ליגה שישודרו רק באינטרנט, בלעדית באמזון פריים.
ולפי התוצאות של עד כה נראה שההשקעה השתלמה: המשחק בערב חמישי ב-15 בספטמבר בין לוס אנג'לס צ'רג'רס לקנזס סיטי צ'יפס, משחק ה-NFL הראשון לעונה זו המשודר דרך אמזון פריים וידאו, עמד על ממוצע של 13.3 מיליון צופים, כך הודיעה אמזון אתמול (חמישי), בציטוט נתוני נילסן.
מספר הצופים עלה על זה של משחק הפתיחה של חמישי בערב בשנה שעברה, שזכה ל-8.84 מיליון צופים ברשת NFL ובאמצעות סטרימינג.
שידורים מקומיים של המשחק הסתכמו ב-1.16 מיליון צופים בלבד, כלומר רוב מכריע של קהל הצופים שלו היה בשירות הסטרימינג. משחקי הפוטבול בחמישי בערב בעונה שעברה היו בממוצע 12.84 מיליון צופים ברשת פוקס.
ראש הספורט העולמי של אמזון פריים וידאו, ג'יי מרין, כתב בתזכיר השבוע כי "פוטבול חמישי בערב" משך מספר שיא של מנויי אמזון פריים בפרק זמן של שלוש שעות, והמשחק "סיפק את ליל הפריים-טיים הנצפה ביותר בארה"ב ובהיסטוריה של Prime Video".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה