מדדים ומחקרים

ענפי התעשייה נמצאים בפריחה; עלייה בייצור התעשייתי

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ענפי התעשייה נמצאים בפריחה מתמשכת כאשר תעשיית טכנולוגיות העילית בראש
מערכת ice | 
אורנה ברביבאי מסיירת במפעל (צילום מגניב הפקות)
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה את נתוני הייצור התעשייתי של ענפי התעשייה, הכרייה והחציבה לחודשים אפריל-יוני 2022. מהנתונים עולה כי ישנה עלייה של 14.9% בייצור התעשייתי בענפים אלה. בענפי הטכנולוגיה העילית ישנה עלייה של 17.4% בייצור התעשייתי, אך בכל הנוגע לענף התעשייה, ללא כרייה וחציבה וללא טכנולוגיה עילית מדובר בעלייה מתונה יותר של 5.7% בייצור התעשייתי.
בכל הנוגע לנתוני פדיון עונתיים (ינואר-יוני 2022) נמצא כי הפדיון מהמכירות לשוק המקומי עלה ב-4.2% והפדיון ממכירות ליצוא עלה ב-15.9% לעומת אשתקד. עיקר העלייה מגיע בענפי הטכנולוגיה העילית. בכל הנוגע לפדיון ממכירות לשוק המקומי נרשמה עלייה מחודש דצמבר 2020 ובפדיון ממכירות לייצוא נרשמה עלייה במגמה החל ממאי 2020.
כמו כן, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה את מדדי הפדיון לכל ענפי הכלכלה לחודשים אפריל-יוני 2022 בהשוואה לינואר-מרץ 2022. על פי הפרסום, ישנה עלייה בפדיון סך כל ענפי הכלכלה בשיעור של 2.0% בחישוב שנתי, לאחר עלייה של 4.3%. בנוסף, ישנה עלייה בפדיון ענפי התעשייה, הכרייה והחציבה בשיעור של 2.8% בחישוב שנתי בהמשך לעלייה של 2.3%. כמו כן, ישנה עלייה בפדיון ענפי המסחר הסיטוני והקמעוני ותיקון כלי רכב מנועיים בשיעור של 0.5% בחישוב שנתי, לאחר עלייה של 1.6%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה