מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: עומר אדם משאיר אבק לאייל גולן, אודיה חוגגת

עומר אדם ממשיך להוליך בגאון את טבלת האמנים המושמעים ביותר בספוטיפיי ישראל בשבוע החולף, כאשר אייל גולן הרחק מאחור במקום החמישי. ששון איפרם שאולוב ממשיך להוליך את טבלת השירים המושמעים ביותר, ומה האלבום המואזן ביותר בישראל? | דירוג ספוטיפיי של ice
מערכת ice | 
עומר אדם, אייל גולן (צילום פלאש 90/ דוד כהן, אריה לייב אברמס)
נתוני האזנות של ספוטיפיי ישראל מהשבוע החולף מביאים איתם לא מעט הפתעות ושמות מסקרנים לדירוג השירים, האמנים והאלבומים המואזנים ביותר השבוע בספוטיפיי של בדירוג של ice. 
בגזרת האמנים המובילים, עומר אדם בולט מעל כולם במקום הראשון. מיד אחריו אושר כהן, אודיה תופסת את המקום השלישי, אחריה פאר טסי, ומי שסוגר את חמשת האמנים המואזנים ביותר בשבוע החולף בספוטיפיי הוא אייל גולן.

בגזרת השירים המואזנים ביותר השבוע בספוטיפיי מוביל ששון איפרם שאולוב, כאשר השיר שלו "תמיד אוהב אותי", השיג 442,268 האזנות. השיר של אושר כהן, לופ, השיג 429,423 האזנות.
צ'יק צ'ק של סטטיק גרף 416,082 האזנות, אחריו מגדלים של נס וסטילה עם 408,721 האזנות ומי שסוגר את רשימת חמשת השירים במואזנים השבוע בספוטיפיי הוא השיר בן אדם של אודיה עם 339,431 האזנות.

בגזרת האלבומים המואזנים של השבוע, אודיה מעל כולם עם האלבום ילדה של אמונה. אחריה רדיו שטח 2 של פאר טסי. עומר של עומר אדם במקום השלישי, אחריו האלבום של סברינה קרפנטר short n sweet ומי שסוגרת את החמישייה הפותחת היא בילי אייליש עם האלבום hit me hard and soft.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה