מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: אושר כהן ואודיה נשארים בפסגה

עומר אדם ממשיך לשמור על מעמדו כזמר המואזן ביותר בספוטיפיי ישראל כשבמקביל אודיה כובשת את הקהל עם אלבומה החדש. אושר כהן נשאר בפסגה עם שירו החדש "לופ" | דירוג ספוטיפיי של ice
מערכת ice | 
דירוג ספוטיפיי (צילום unsplash)
נתוני האזנות של ספוטיפיי ישראל מהשבוע החולף ממשיכים את המגמה מהשבועות האחרונים בדירוג השבועי של ICE. אושר כהן שומר על המקום הראשון בטבלה עם שירו החדש "לופ", שהגיע ל-442,009 האזנות.
אל המקום השני הגיע ששון שאולוב עם השיר "תמיד אוהב אותי", שגרף 424,641 האזנות. סטטיק תופס את המקום השלישי עם "צ'יק צ'ק", סינגל ראשון מתוך האלבום השלישי שלו שצפוי לצאת בעתיד, עם 418,929 האזנות.
הצמד נס וסטילה, שזכו בתואר הרכב השנה של ICE, הגיעו למקום הרביעי עם השיר "מגדלים", שגרף 397,513 האזנות. הזמרת אודיה, שהוציאה לאחרונה אלבום חדש, סוגרת את הטבלה עם השיר "בן אדם", שזכה ל-371,510 האזנות.
בטבלת דירוג האומנים המואזנים ביותר, עומר אדם שומר על המקום הראשון ועל התואר האומן המואזן ביותר של ספוטיפיי ישראל. אושר כהן ניצב במקום השני, ואודיה במקום השלישי, לאחר שהוציאה את האלבום "ילדה של אמונה". פאר טסי, שמניף את הקאמבק שלו בזכות הלהיטים מהאלבום האחרון שלו, תופס את המקום הרביעי, בעוד אייל גולן סוגר את הטבלה.
אלבומה החדש של אודיה "ילדה של אמונה" מתברג במקום הראשון בטבלת האלבומים המואזנים ביותר, ומדיח את אלבומו השמיני של פאר טסי "רדיו שטח 2", עמוס הלהיטים מראש הטבלה. למקום השלישי הגיע עומר אדם עם האלבום "עומר".
הכוכבת הצעירה סברינה קרפנטר ניצבת במקום הרביעי עם האלבום "Short n' Sweet". לבסוף, הכוכבת בילי אייליש סוגרת את הטבלה עם אלבומה החדש "Hit Me Hard and Soft".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה