דיגיטל וטק

ספוטיפיי בשדרוג ענק: זה הפי'צר שיוטיוב צריכה לחשוש ממנו?

ספוטיפיי ממשיכה להרחיב את תכונת סרטוני המוזיקה שלה ל-85 מדינות נוספות, אך היא זמינה רק למשתמשים בתשלום. האם המהלך הזה יאפשר לה להתחרות ב-YouTube Music?  והאם האופציה החדשה זמינה גם למשתמשים בישראל?
רפאל בן זקרי | 
לוגו ספוטיפיי (צילום Shutterstock)
אפליקציית הסטרימינג ספוטיפיי הודיעה היום כי היא מרחיבה את ניסוי סרטוני המוזיקה שלה ל-85 שווקים נוספים עבור משתמשים בתשלום. תחילה, ניסוי זה החל במרץ בכמה שווקים מוגבלים, כאשר סרטוני המוזיקה היו זמינים בגרסת בטא ב-11 מדינות, כולל בריטניה, גרמניה, איטליה, הולנד וברזיל. מאוחר יותר השנה, גם מצרים הצטרפה לרשימת המדינות הללו.
ספוטיפיי לא ציינה אם ארצות הברית נכללת בין השווקים החדשים, אך מדובר בשוק חשוב עבורה שלא נכלל בגל הראשון של המדינות בהן הסרטונים היו זמינים. למרות ההתרחבות לשווקים חדשים, האפשרות לצפות בסרטוני מוזיקה זמינה רק למשתמשים בתשלום.
הסרטונים זמינים גם באפליקציה לנייד וגם בגרסת הדסקטופ, וניתן לעבור בקלות בין מצב האודיו לסרטון באמצעות מתג ייעודי. כעת המעבר בין אודיו לווידאו הפך חלק יותר, כך שהסרטון ממשיך מהמקום שבו הושמע השיר, ולא מתחיל מחדש. ספוטיפיי גם הוסיפה סימוני וידאו ליד שמות שירים כדי להקל על מציאתם בתוצאות החיפוש.
במהלך הזה, ספוטיפיי מנסה להתחרות ישירות עם YouTube Music, אחת היריבות המרכזיות שלה בתחום, שמציעה תמיכה מובנית בסרטוני מוזיקה כבר מההתחלה. יוטיוב הצליחה למשוך קהל עצום בזכות השילוב בין מוזיקה לסרטונים, מה שמקנה לה יתרון ברור. עם הרחבת תכונת סרטוני המוזיקה שלה, ספוטיפיי מקווה למשוך אליה משתמשים שמעדיפים לצפות בסרטוני מוזיקה ישירות דרך פלטפורמת הסטרימינג, ולספק להם חוויית האזנה וצפייה חלקה ומשולבת כמו ביוטיוב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה