דיגיטל וטק

ספוטיפיי בודקת תכונת חירום חדשה ומפתיעה עבור הטלפון שלכם

ספוטיפיי בודקת מערכת התראות חירום, שתפיץ הודעות על תאונות ואירועים חמורים ישירות לאפליקציה. המהלך עשוי לשפר את חוויית המשתמש ולהפוך את האפליקציה לחיונית יותר. אבל מה הסיבות האמיתיות מאחורי המהלך?
רפאל בן זקרי | 
לוגו ספוטיפיי (צילום Shutterstock)
ספוטיפיי ממשיכה להתרחב לתחומים חדשים ובודקת כעת מערכת התראות חירום בשוק הבית שלה בשוודיה. על פי התייחסויות שנמצאו בקוד האפליקציה שלה, החברה שוקלת לפתח מערכת שתפיץ הודעות ציבוריות בנושאים כמו תאונות, אירועים חמורים או שיבושים בשירותים חיוניים.
החברה אישרה כי היא בודקת מערכת כזו, אך לא הסבירה מדוע היא מעוניינת לספק שירות זה למשתמשיה. אין חוק בשוודיה שמחייב את האפליקציה לעשות זאת, וספוטיפיי מציינת שהיא בוחנת אם האפליקציה יכולה לתמוך במערכת התראות חירום.
התכונה נחשפה לראשונה על ידי הטכנולוג והמהנדס כריס מסינה, שהעלה את ההשערה כי שירות התראות חירום יכול לדחוף משתמשי ספוטיפיי להפעיל את התראות האפליקציה שלהם. משתמשים רבים מבטלים התראות מאפליקציות שאינן חיוניות, מה שמקשה על האפליקציה למשוך את תשומת לב המשתמשים ולשווק את התכונות החדשות שלה.
באופן רחב יותר, תמיכה בהתראות חירום יכולה לחזק את מעמד ספוטיפיי כאפליקציה חיונית יותר. בכך, היא נכנסת לתחום של מטא, שהציעה דרכים לקבל עדכונים במהלך אסונות גדולים עם תכונת "Safety Check" שלה. גוגל גם השתמשה בפופולריות שלה להתריע בפני משתמשים על אסונות, כמו התראות רעידות אדמה באנדרואיד.
בהודעה רשמית אישר דובר מטעם ספוטיפיי את הבדיקה בשוודיה בלבד, והסביר ש"באופן שגרתי אנו מבצעים מספר בדיקות במטרה לשפר את חוויית המשתמש שלנו. חלק מהבדיקות מספקות נתיבים לשיפורים רחבים יותר, בעוד שרובן משמשות כלמידה חשובה."
בארה"ב, מחוקקים שקלו בעבר לחייב אפליקציות סטרימינג לתמוך בהתראות חירום בנוסף לשידורים בטלוויזיה וברדיו ומערכות כבלים. כעת, נותר לראות האם הפיצ'ר יגיע לשוק העולמי ולכלל המשתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה