דיגיטל וטק

גוגל מעדכנת: אלו השינויים שיגיעו בקרוב לאפליקציה בטלפון שלכם

גוגל מתכננת שינויים מעניינים באפליקציית החיפוש שלה לאנדרואיד, עם כפתור חדש למצב גלישה בסתר ועיצוב ממשק נקי יותר. אילו פיצ'רים גוגל עוד מתכננת, וכיצד זה ישפיע על השימוש היומיומי שלכם?
רפאל בן זקרי | 
חיפוש גוגל (צילום Shutterstock)
גוגל ממשיכה לשפר את חוויית השימוש באפליקציית הגלישה והחיפוש שלה "Google" לאנדרואיד עם שינויים חדשים שנועדו להפוך את הגלישה לקלה ונוחה יותר.
גרסת הבטא האחרונה של אפליקציית Google לאנדרואיד מציגה כמה שינויים מעניינים, כולל כפתור חדש לכניסה למצב גלישה בסתר (Incognito mode). כעת, בעת הקלדה בשורת החיפוש, יופיע כפתור שמאפשר מעבר מהיר לגלישה בסתר, ללא צורך לגשת לתפריט הפרופיל. שינוי זה עשוי להקל על המשתמשים בהפעלת מצב הגלישה בסתר במהירות ובקלות רבה יותר.
בנוסף, האפליקציה החדשה של גוגל מסירה את הטקסט שמתחת לאייקוני הלשוניות בתחתית המסך. שינוי זה מפשט את המראה הכללי של הממשק, מה שמעניק תחושה נקייה יותר, אם כי אינו משנה את הפונקציונליות של האפליקציה בצורה משמעותית.
העדכונים הללו נמצאים עדיין בשלבי פיתוח וייתכן שלא ייכנסו לגרסה הציבורית. יחד עם זאת, השיפורים הצפויים עשויים להפוך את חוויית השימוש באפליקציית Google לנוחה ואינטואיטיבית יותר, ומשקפים את המאמצים של גוגל לשפר את ממשק המשתמש ולהעניק למשתמשים חווית גלישה נקייה ופשוטה יותר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה