דיגיטל וטק

גוגל בשדרוג משמעותי לפלטפורמת ה-AI שלה: אלו החידושים הגדולים

Google Cloud הכריזה על עדכונים משמעותיים לפלטפורמת Vertex AI עם עשרות פיצ'רים חדשים, כולל זמינות של מודלי הבינה המלאכותית החזקים שלה לכולם, ושילוב מודלים חזקים של חברות אחרות

רפאל בן זקרי | 
גוגל ג'ימני (צילום shutterstock)
Google Cloud הודיעה על עדכונים משמעותיים לפלטפורמת Vertex AI המיועדת לארגונים, שמציעה כעת עשרות פיצ'רים חדשים במטרה להקל על ארגונים בהטמעת הטכנולוגיה בצורה מהירה ויעילה.
בין החידושים הבולטים, הכריזה החברה על זמינות מלאה של מודל השפה Gemini 1.5 Flash, המציע זמן השהיה נמוך ועלות תחרותית. המודל מיועד למגוון רחב של שימושים, כגון צ'אטבוטים בתחום הקמעונאות, עיבוד מסמכים, ומערכות מחקר מבוססות בינה מלאכותית, עם חלון הקשר של מיליון טוקנים.
בנוסף, גוגל מציעה את Gemini 1.5 Pro, עם הרחבת חלון ההקשר לעד 2 מיליון טוקנים. מודל זה מאפשר להתמודד עם מקרי שימוש מורכבים כמו עיבוד וידאו ארוך וניתוח קוד גדול, תוך סיוע באיתור באגים ואחזור מידע ממאגרים רחבים.
במקביל, מציגה החברה את Imagen 3, מחולל התמונות העדכני שלה, המספק יכולת ייצור תמונה משופרת ועד 40% מהירה יותר מהגרסה הקודמת. Imagen 3 תומך ביצירת אבות טיפוס ואיטרציה בזמן מהיר, הבנה משופרת של בקשות ויכולת יצירת תמונות מציאותיות יותר.
כחלק מהמחויבות להרחבת אפשרויות הבחירה של הלקוחות, Google Cloud ממשיכה לשלב מגוון מודלים פתוחים וצד ג' ב-Vertex AI. בין היתר, המודל החדש של אנת'רופיק, Claude 3.5 Sonnet, זמין כעת להתנסות והטמעה, ושיתוף הפעולה עם חברת Mistral מתרחב עם מודלים חדשים כמו Mistral Small ו-Mistral Codestral, המציעים חידושים משמעותיים בתחום הבטיחות והביצועים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה