דיגיטל וטק

גוגל קלאוד משיקה: זה המודל החדש המבוסס בינה מלאכותית

גוגל קלאוד השיקה את מודל Gemini Pro המבוסס בינה מלאכותית שצפוי להיות כלי חשוב למפתחים וארגונים רבים. מה הם יתרונותיו הרבים של מודל Gemini Pro?

מערכת ice | 
Google cloud (צילום Magma Images)
בשבוע שעבר הציגה גוגל את Gemini, מודל הבינה המלאכותית העדכני ובעל היכולות הגבוהות ביותר עד כה והסבירה את החזון שלה, חשפה פרטים טכניים ושיתפה מפת דרכים של מה שעתיד לבוא - כולל זמינות מיידית לאנשים להתנסות ב- Bard. בנוסף, בדקה גוגל מה מפתחים יוכלו לקדם עם היכולות המולטי-מודאליות המתקדמות של Gemini.
היום (רביעי), גוגל קלאוד השיקה את מודל Gemini Pro אשר בין יתרונותיו הוא מתאפיין ככלי זמין למפתחים וארגונים, כמו גם מגוון כלים, מודלים ותשתיות נוספות של בינה מלאכותית.
על פי גוגל קלאוד, מדובר בדגם המתקדם ביותר שפותח עד כה בחברה. בין תכונותיו הייחודיות, הוא מתאפיין כמולטי מודל, כלומר הוא יכול להנגיש כל צורת מידע החל מטקסט, קוד, אודיו, תמונה ווידאו באופן שבו אנו נוכל להבין הן דרך שמיעה והן דרך ראייה.
על פי חברת גוגל קלאוד, במהלך שנת 2023, הוצגו חידושים מדהימים של בינה מלאכותית לקהל הלקוחות ולקהילת המפתחים והמשתמשים הרחבה יותר. אותם חידושים כללו בין היתר, את הכלים AI Hypercomputer להכשרה ולשירות מודלים של בינה מלאכותית; תמיכת בינה מלאכותית גנרטיבית ב-Vertex, פלטפורמת הבינה המלאכותית לארגונים שלנו; Duet AI ב-Google Workspace; ו-Duet AI עבור Google Cloud.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה