תרבות ופנאי

הרכב השנה של ice תשפ"ד: הצמד שלא מפסיק לנפק להיטים

בזכות שילוב ייחודי של היפ-הופ, אלקטרוניקה ומוזיקה ים-תיכונית, נס וסטילה כבשו את המיינסטרים והוכתרו להרכב השנה של ice. מהלהיט "תיק קטן" ועד "חרבו דרבו", הצמד מייצר להיטים ויראליים עם מסרים חכמים ומוזיקה חדשנית. עם שיתופי פעולה וסטייל פורץ דרך, הם מוכיחים שהמוזיקה הישראלית צועדת לעתיד מרגש
עידו מור | 
הרכב השנה (צילום shutterstock)
בזכות הרעננות, היצירתיות והייחודיות שהם מביאים לסצנה, צמד הראפרים נס וסטילה זכו בתואר הרכב השנה של ice. השילוב בין הקול המרענן של נס לביטים החדשניים המדויקים של סטילה יוצר סאונד ייחודי שמשלב בין היפ-הופ, אלקטרוניקה ומוזיקה ים-תיכונית, מה שמייצר חיבור מיידי לקהל הרחב.
השניים, פרצו לראשונה לתודעה בזכות המגה להיט ״תיק קטן״ שיצא בשנה שעברה וזכה תחילה לפופולריות בטיקטוק ובהמשך הוא נכנס ללב המיינסטרים ורשם נתוני האזנות מרשימים. שיריהם של הצמד, מצליחים להעביר מסרים חברתיים ואישיים בעזרת מילים חכמות ושנונות, לצד הפקה מוזיקלית מתקדמת ואיכותית.
השנה, ההרכב שחרר מספר להיטים שהפכו לוויראליים וסחפו את הרשתות החברתיות, כשהם יוצרים הד תקשורתי ומוזיקלי רחב היקף. בהם ״חרבו דרבו״ (שנחרט בזיכרון הציבורי והפך כבר מעכשיו לאחד השירים הזכורים ביותר שיצאו מפרוץ המלחמה, ״באמפרים״, ״מגדלים״ ואף התארחו באלבומו השני של סטטיק ולקחו חלק בשיר ״פרציפ״. נס וסטילה הוכיחו לנו השנה שהם כאן כדי להישאר ושיש להם את הכישרון והכריזמה להוביל את המוזיקה הישראלית אל העתיד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה