מדדים ומחקרים

מהטיקטוק לפסגת ההשמעות ברדיו: כוכבת "תיק קטן" חוגגת

נסיה לוי לא ציפתה לשרשרת האירועים שתהפוך אותה לכוכבת הרגע; נועה קירל מתפוצצת לפני האירוויזיון; ואייל גולן מרוצה מהצלחת האלבום החדש | השירים והזמרים המושמעים ביותר ברדיו
מערכת ice | 
נסיה לוי (צילום יוטיוב/ Ness)
20 שנה אחרי שהראליטי שינה את עולם המוזיקה, והביא את הכוכבים מהטלוויזיה לשירים ואלבומים נמכרים, היום כבר ברור שהמכונה לייצור כוכבים עברה לרשתות החברתיות, ובפרט לטיקטוק.
נסיה לוי, או בשם הבמה "נס", יצאה להפסקת סיגריה בעבודה בזמן שהציצה בטלפון וראתה את חייה משתנים ברגע. הסרטון שצילמה ברכב עם חלק מהשיר "תיק קטן" התפוצץ ברמות הזויות, זכה לכל מחווה אפשרית ושותף בכל ערוץ אפשרי ברשת. 
 
@lilnessss את סוחבת תיק קטן או שסוחבים בשבילך מאמוש?!🤏👛#viral #foryou ♬ original sound - Lilnessss

היום, אחרי חודש ו-2 מיליון צפיות בטיקטוק, היא מקבלת את החותמת הסופית עם מיקומה במקום השני בשירים המושמעים הרדיו השבוע עם 80 השמעות. הראפרית שרה "אנ'לא נועה קירל תיק קטן זה לא פאוץ'", ומי שעקפה אותה באופן אירוני, היא זמרת "יוניקורן", שגרפה 130 השמעות לפני שתייצג אותנו בליברפול. 
במקום השלישי השבוע הוא עדן חסון עם "אז מה עכשיו" - 80 השמעות; ואייל גולן עם שני שירים מהאלבום החדש: "עיר נמל" - 74 השמעות; "מתי את חוזרת" - 69 השמעות.
 
ברשימת האמנים המושמעים אייל גולן השאר במקום הראשון עם 585 השמעות; שני הוא עדן חסון עם 331 השמעות; שרית חדד עם 324 השמעות; עומר אדם שקופץ מקום אחד עם 296 השמעות, וסוגר את החמישייה הזמר המתקאמבק פאר טסי עם 293 השמעות ברדיו. 

ברשימת השירים הלועזיים המושמעים ברדיו, שוב חילוף בין הראשון לשני; הפעם סלינה גומז ורמה מובילים עם CALM DOWN שהושמע 49 פעמים. שנייה היא כמובן מיילי סיירוס עם "FLOWERS" שהושמע 42 פעמים השבוע. 
במקום שלישי "EYES CLOSED" של אד שירן - 26 השמעות; במקום הרביעי "UNHOLY" של סם סמית' וקים פטרס - 23 השמעות; ובמקום החמישי "MOTHER" של מייגן טריינור - 23 השמעות. 
באומנים הלועזיים המובילים: דייוויד גטה - 126 השמעות; הביטלס - 119 השמעות; אד שירן - 108 השמעות; דואה ליפה - 100 השמעות; קלווין האריס - 84 השמעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה