תרבות ופנאי

בילי אייליש חושפת: "עשו לי גוסטינג, זה היה מטורף"

היא אולי אחת הכוכבות הגדולות של המוזיקה כיום, אבל מסתבר שאפילו בילי אייליש לא חסינה מפני תופעת הגוסטינג המכוערת: "עד עצם היום הזה הוא לא ענה לי להודעה"

מערכת ice | 
בילי אייליש (צילום shutterstock)
בילי אייליש המוכשרת, בת 22, אמרה בפדוקאסט "BBC- Miss Me?", שמישהו עשה לי גוסטינג , שנה שעברה והוסיפה: "זה היה מטורף". כאמור, תופעת ה"גוסטינג", היא כאשר חבר או בן זוג פוטנציאלי לקשר רומנטי מנתקים לפתע כל קשר איתך, ללא כל הסבר.
זמרת ה"What Was I Made For", הייתה רק בת 14 כשהיא הוציאה את סינגל הבכורה שלה "Ocean Eyes". מאז, היא זכתה לתהילה עולמית וגרפה פרסים רבים לאורך הדרך.  בשיחה עם לילי אלן ומיקיטה אוליבר, אייליש אמרה: "בוודאי שעשו לי גוסטינג".
אייליש אמרה שהתקרית אירעה בדצמבר האחרון והוסיפה: "אני לא מאמינה שזה קרה, עד עצם היום הזה הוא לא ענה לי להודעה. הייתי כאילו, אתה מת? אתה ממש מת?". עוד אמרה הכוכבת: "זה היה גם מישהו שאני מכירה שנים, והוא הכין תוכנית לדייט וסיפר לי עליה בטלפון, אמר לי להיות שם ב15:00 ומאז לא שמענו ממנו יותר, אף פעם. לא האמנתי".
 
אייליש אמרה שהיא ראתה אותו מאוחר יותר יוצא עם מישהי אחרת. "הייתי כזה אוי, לא ידעתי שאנשים עדיין עושים את זה. באמת לא ידעתי שאנשים עושים את זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה