נדל"ן ותשתיות

חנן מור מוכר קרקע בהפסד 31 מיליון שקל: החוב ללאומי נמחק?

חברת חנן מור החזקות ממשיכה למכור קרקעות כדי לצמצם את החוב לבנק לאומי, ומכרה קרקע ברמת גן לחברת עמרם אברהם וחברת שי־חי של עופר ביטון תמורת 178 מיליון שקל, זאת בתמורה לכך ששתי החברות ייטלו את החוב של מור ללאומי
מערכת ice | 
חנן מור (צילום אייל טואג, פלאש 90/ מרים אלסטר, Pixabay)
חברת חנן מור החזקות ממשיכה למכור קרקעות כדי לצמצם את החוב לבנק לאומי, והפעם מדובר בקרקע של החברה ברמת גן לחברת עמרם אברהם וחברת שי־חי של עופר ביטון, זאת בתמורה לכך ששתי החברות ייטלו את החוב של מור על סך של 178 מיליון שקל לבנק לאומי. למעשה, חנן מור רכש את אותן קרקעות תמורת 209 מיליון שקל, כך שמדובר בהפסד של לא פחות מ-31 מיליון שקל על הקרקע ברמת גן.
כזכור, לאחרונה קיבלה החברה שתי הצעות על אותה קרקע - אחת מגינדי החזקות תמורת 170 מיליון שקל, והשנייה מחברת עמרם אברהם תמורת 165 מיליון שקל. בנק לאומי סירב להצעות הללו ולא אישר את מכירת הקרקע בטענה שהמכירה נעשית תחת לחץ. כעת, חברת עמרם אברהם החזקות העלתה את הצעתה ב-13 מיליון שקל והבנק אישר את ההצעה.
כזכור, בשבוע שעבר מכרה חברת חנן מור החזקות  קרקעות בעיר חיפה לקבוצת שתית בעלות של 175 מיליון שקל. הקרקעות נמצאות בשכונת נאות פרס שבחיפה, בה צפויות להיבנות 839 דירות חדשות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה