נדל"ן ותשתיות

מזל טוב: זה פרויקט הנדל"ן שקיבל היתר בנייה

255 דירות חדשות: חברת ענב נדל"ן מודיעה על קבלת היתר בנייה לפרויקט ענב וילג' בקריית אונו. הפרויקט צפוי לצאת להריסה ותחילת בנייה עד סוף השנה
 

מערכת ice |  1
פרויקט ענב וילג בקריית אונו (צילום ענב נדלן)
פרויקט 'ענב VILLAGE' בקריית אונו אשר מלווה בהשקעה חסרת תקדים של מעל ל-700 מיליון ש''ח. הוא אחד מהפרויקטים הגדולים בתחום ההתחדשות העירונית. בימים אלו כל דיירים הוותיקים בפרויקט פונו לדירות אחרות וכי בזמן הקרוב ייהרסו מבני הרכבת הישנים עליהם יבנו הבניינים החדישים.
בחברת ענב פועלים לסיים בצורה המהירה ביותר את הבנייה כאשר הצפי לסיום הוא כ-3 שנים מרגע העלייה על הקרקע ותחילת העבודות בפועל. כיום קיימים במתחם שלושה מבני רכבת ישנים בני 3 קומות הכוללים 78 יחידות דיור. הפרויקט, שתוכנן ע"י משרד כהנא אדריכלים כולל הקמת 4 מבנים חדשים בני 16 קומות ו-255 יחידות דיור חדשות.
הפרויקט נמצא במרחק הליכה מקניון קריית אונו, ממוקם במרכז העיר, לצד הקריה האקדמית אונו ומוסדות חינוך מובילים. הפרויקט מאופיין בשטחים ירוקים שיקיפו אותו, וייהנה מגישה נוחה לצירי התחבורה המרכזיים. תמהיל הדירות בפרויקט יכלול דירות של 2, 4,3, ו-5 חדרים לצד דירות גדולות יותר כגון דירות גן מיני פנטהאוז ודירות פנטהאוז.
חברת ענב, מקדמת בימים אלה למעלה מ־30 פרויקטים של התחדשות עירונית באזורים הנחשקים והמבוקשים ברחבי ישראל (פריים לוקיישן), תוך התמחות מיוחדת בפרויקטים גדולים ומורכבים של פינוי־בינוי.
את הדיירים בפרויקט ייצג עורך דין אברהם בבג'נוב - שותף במשרד עו"ד הרטבי, בסון, בורנשטיין
אפי כץ, מנכ“ל ובעלים של קבוצת ‘ענב‘: ”קבוצת ענב ממשיכה גם בימים מורכבים אלו את קידום הפרויקטים שלה ברחבי מדינת ישראל וזאת בכדי להעניק פיתרון מגורים ראוי, בטיחותי ואיכותי. קבלת היתר הבנייה בפרויקט ענב וילג’ הינו השלמת אבן דרך נוספת ואנחנו מברכים על כך. אני רוצה להודות לראש עיריית קריית אונו ישראל גל, למחלקות העירייה השונות שנרתמו ולכל השותפים שלנו על העשייה והעזרה בימים אלו.”
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דירה
    שילה 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין כמה תעלה דירה בת 4 חדרים
    סגור