נדל"ן ותשתיות

משה כחלון אימפריה: איפה יחנך כביש על שמו בדצמבר?

החלטה מוזרה של עיריית אופקים. בחודש דצמבר תחנך הדרך בין אופקים לשדה תימן ותיקרא על שמו של שר האוצר לשעבר ויו"ר יונט קרדיט המתפטר, משה כחלון
מערכת ice |  1
משה כחלון (צילום פלאש 90)
Save The Date – כך קוראת ההזמנה של עיריית אופקים לטקס פתיחת הכביש בין אופקים לשדה תימן ב-5.12.22. במעמד הטקס יהיו שר האוצר לשעבר ויו"ר יונט קרדיט המתפטר, משה כחלון, ראש מועצה אזורית מרחבים שי חג'ג' וראש עיריית אופקים איציק דנינו. אז למה אנחנו מספרים לכם על זה?
הדרך המדוברת תיקרא "דרך משה כחלון" על שמו של שר האוצר לשעבר. זו אינה הפעם הראשונה בה עירייה בישראל מחליטה לכבד אדם בעוד בחיים. בשנת 2010 עיריית אור יהודה החליטה לקרוא כיכר תנועה על שמו של הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, למרות התנגדותו.
ההחלטה המוזרה עוררה פליאה אצל כתב ערוץ 13 אלמוג בוקר שרשם "הזיה: עיריית אופקים החליטה לקרוא כביש על שמו של משה כחלון...".
כחלון, לאחר שמונה במאי 2021 ליו"ר הדירקטוריון של חברת האשראי החוץ בנקאי יונט קרדיט. ביוני 2022 הוא התפטר מתפקידו לאחר שהחברה דיווחה כי "ייתכן וקיימת לחברה חשיפה בגין הלוואות שהעמידה, שהינה גבוהה יותר באופן משמעותי ביחס לאמור בדיווחים הקודמים. ביולי 2022 הוא נחקר באזהרה ברשות לניירות ערך ושוחרר בתנאים מגבילים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דווקא מתאים. דרך שמובילה לשומקום (ל"ת)
    דנה 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור