משפט

כחלון מגיב לחקירה ברשות: "התנהלותו הייתה למען הציבור"

יו"ר יונט קרדיט לשעבר, משה כחלון, מברך על החקירה של הרשות ואומר כי ישתף פעולה באופן מלא עם גורמי האכיפה. על מעורבותו בפרשת הסתרת המיליונים, נאמר בשם עורך דינו: "המסקנה היחידה תהא שלא דבק כל רבב ביושרתו. כל חייו קודש לכלל"
מערכת ice | 
משה כחלון (צילום פלאש 90)
מטעמו של שר האוצר לשעבר, משה כחלון, מגיבים היום להתפתחות הדרמטית בפרשת יונט קרדיט, כאשר הרשות לניירות ערך חקרה באזהרה את יו"ר יונט קרדיט לשעבר כמו גם בכירים נוספים.
כזכור, עיקרי הפרשה סובבים סביב היעלמותם של עשרות מיליוני שקלים מבלי דיווחים של החברה, כמו גם אישור עסקאות של בעלי השליטה שלא באופן מסודר ומבוקר. כחלון עצמו התפטר עם התפוצצות הפרשה בתקשורת. בנוסף לכחלון גם נחקרו בעלי השליטה בחברת האשראי החוץ בנקאית: המנכ"ל המפוטר יצחק אזר, שי פנסו ושלמה אייזיק ששוחררו לפני שבוע בערבויות של מיליונים, וכן יצחק אביתר שניהל סניף בו התגלו גם אי-סדרים בניהול הכספים.

כאמור, הרשות לניירות ערך חקרה באזהרה את יו"ר יונט קרדיט לשעבר, משה כחלון, בהמשך לגל המעצרים שבוע שעבר. עורך הדין נתי שמחוני, ב"כ של משה כחלון, מסר בשמו תגובה על החקירה ואמר כי יו"ר יונט לשעבר מברך על החקירה ומשתף פעולה עם גורמי האכיפה באופן מלא.
על מעורבותו של כחלון בפרשה, נמסר "אנו סמוכים ובטוחים שבסיומה, המסקנה היחידה תהא שלא דבק  כל רבב ביושרתו. אף לא אחד יכול לחלוק על יושרו וטוהר דרכו של מר כחלון. כל חייו קודש לכלל ואיש של עשייה ציבורית הוא. כך, גם התנהלותו כיו״ר חברת יונט היתה למען הציבור וכשטובת הכלל לנגד עיניו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה