נדל"ן ותשתיות

בוליגו מחלקת דיבידנד ראשון ומקימה קרן להשקעה בארה"ב

בוליגו קפיטל מקימה קרן רביעית להשקעות נדל"ן בארה"ב, בדגש על סקטור המולטי-פמילי. במקביל מחלקת למשקיעים דיבידנד ראשון בהיקף של 4 מיליון דולר
מערכת ice | 
איתי גורן, מנכ"ל בוליגו קפיטל (צילום אושרית חכמון, freepik)
חברת השקעות הנדל"ן בוליגו קפיטל מדווחת על הקמת קרן השקעות רביעית להשקעות רכישה וייזום במיזמי נדל"ן בארה"ב, בדגש על סקטור המולטי-פמילי. הקרן החדשה עתידה להשקיע בכל העסקאות העתידיות של בוליגו, כך שהמשקיעים יוכלו להנות מפיזור רחב של עסקאות בסקטורים שונים, בניגוד למודל של השקעה בעסקה בודדת. במקביל, בוליגו קפיטל תשקיע במקביל 5% בכל עסקה חדשה.
הקרן עתידה להשקיע בעסקאות רכישה וייזום אותם מובילה בוליגו קפיטל, לצד שותפים מוגבלים נוספים (LP's), בהיקף של עד 30% מההון העצמי בעסקה בודדת. תקופת ההשקעה של הקרן תתחיל עם הסגירה הראשונה ברבעון הראשון של שנת 2023, ותימשך שנה לאחר הסגירה הסופית. משך חיי הקרן יהיה לתקופה של עד 6 שנים מהסגירה הסופית עם אופציה לשתי הארכות של שנה כל אחת. בוליגו אינה צפויה לגבות עמלות, דמי ניהול ודמי הצלחה ברמת הקרן.

הקמת הקרן תאפשר למשקיעי בוליגו חשיפה להשקעה במיזמי נדל"ן מגוונים בארה"ב, בדגש על סקטור המולטי-פמילי. בוליגו מתמחה בהשקעות נדל"ן אסטרטגיות בארה"ב, בדגש על מקבצי דיור (מולטי-פמילי) מרכזים מסחריים, נכסי תעשייה ולוגיסטיקה ובתי אבות באזורי צמיחה, בעיקר בדרום ארה"ב, ובמדינות ההרים במערב.
מנכ"ל ומייסד בוליגו קפיטל, איתי גורן: "התקופה הקרובה תייצר חלון הזדמנויות ייחודי לכניסה לפרויקטים של רכישה וייזום בארה"ב. בוליגו מרחיבה את היקפי הפעילות בארה"ב, ומציגה קרן השקעות שתאפשר למשקיעים גישה לפורטפוליו נכסים מגוון, שיודע להניב תשואות אטרקטיביות". 
בנוסף, ובהמשך לתוצאות העסקיות במחצית 2022, בוליגו מדווחת על חלוקת דיבידנד ראשון למשקיעים, בהיקף של 4 מיליון דולר. בוליגו הציגה תוצאות שיא במחצית 2022, עם רווח נקי של 15.3 מיליון דולר, גבוה פי יותר מ-9 לעומת התקופה המקבילה אשתקד, וזאת בהמשך לסדרת מימושים מוצלחים של נכסי נדל"ן ברחבי ארה"ב, שהובילו לכך שבוליגו הכירה במחצית 2022 בדמי הצלחה של כ-12.8 מיליון דולר.
ההכנסות של בוליגו במחצית הראשונה של שנת 2022 עלו ב-495% לכ-26.7 מיליון דולר, לעומת הכנסות של כ-4.5 מיליון דולר במחצית 2021. במהלך מחצית 2022 בוליגו מימשה 7 נכסים בארה"ב תמורת סכום כולל של 347 מיליון דולר, תוך שהיא יוצרת תשואה שנתית ממוצעת יוצאת דופן של 38.8% למשקיעים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה