שיווק ופרסום

גיתם תובעת את שופרסל במיליונים: "התנהלות בריונית וחסרת לב"

לאחר ששופרסל החליטה על סיום ההתקשרות עם משרד הפרסום גיתם, כחלק מהשינויים האסטרטגיים של המנכ"לים המשותפים האחים אמיר, עתה גיתם מחזירים מלחמה ודורשים מיליוני שקלים בתביעת ענק: "החליטה באופן שרירותי, פזיז ודורסני להתנער מכלל התחייבויותיה". כל הפרטים | בלעדי
יהודה לוינגר |  3
שלומי ויוסי אמיר (צילום יונתן בלום, shutterstock)
משרד הפרסום גיתם, במהלך תגובה היום (ראשון) בעקבות הפסקת ההתקשרות הפתאומית של שופרסל מולם, כאשר המנכ"לים המשותפים, האחים אמיר, הפסיקו כזכור את ההתקשרות לאחר כמעט ארבעה עשורים בשותפות. בתביעת ענק, דורשת קבוצת הפרסום גיתם BBDO סכום של לא פחות מ-5,367,406 שקל, על הפסקת ההתקשרות.
על פי כתב התביעה, שהוגש על ידי עורכי הדין של גיתם, חנית לוגסי, כפיר אלבז ויאיר תורג'מן, טענות קשות כנגד התנהלותה של שופרסל בדרך סיום ההתקשרות, וזאת לאחר מה שהם מכנים "שביעות רצון" במשך תקופה ארוכה של התקשרות החל משנות ה-80, וכי בחודש מאי השנה, באופן מפתיע, כלשון התביעה, שופרסל החליטה "באופן חד צדדי וללא מתן התראה מראש, לסיים את ההתקשרות רבת השנים בין הצדדים תוך שהיא מוסרת לתובעת הודעה מוקדמת בת יומיים בלבד (! )", כך לשון התביעה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב הבוקר.
בגיתם טוענים כי הסיבה היחידה לסיום ההתקשרות נעוצה בגלל חילופי ההנהלה, לאחר רכישת ענקית המזון על ידי האחים אמיר, וכי ההודעה המוקדמת של יומיים בלבד מהווה "הפרה גסה", לאור כך שבהסכם יש להביא הודעה מוקדמת של 120 יום. בנוסף טוענים בגיתם כי שופרסל לא שילמה על השירותים שקיבלה בפועל עד למועד סיום ההתקשרות: "פועל מטרתה של הנתבעת הייתה לאלץ את התובעת לוותר על זכויותיה הכספיות בקשר עם תקופת ההודעה המוקדמת לה היא זכאית ובכדי להימנע מעריכת גמר חשבון".
לפיכך, בגיתם דורשים 2,646,998 שקל על השירותים שניתנו ולא שולמו (2,746,413 שקל נכון ליום התביעה), 814,320 שקל נוספים על אי ההודעה מוקדמת, ועוד 1,806,673 שקל על אי עמידה של שופרסל ביעדי רכישת המדיה שהוגדרו מראש לשנים 2023-2024. סך הכול: 5,367,406 שקל.
נזכיר שעם כניסתם של האחים אמיר לניהול ענקית המזון, חלו שינויים רבים בכלל מחלקות שופרסל, מגזרת ההנהלה ועד שירותי הפרסום והיח"צ. כך, כפי שחשפנו ב-ice, הפסיקו בשופרסל גם ההתקשרות רבת השנים עם משרדו של רני רהב. השינויים הרבים החזירו את המשקיעים, ומניית שופרסל זינקה מתחילת השנה בכ-90%, כאשר ברבעון השני השנה, הרבעון הראשון של האחים אמיר כבעלי השליטה, רשמה שופרסל תוצאות שיא ברווחים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    א
    אני אדוני אלוהיך 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל דבר צריך חוזה אני רואה חברת פרסום שחיה טוב שעשקה את שופרסל ועכשיו אין לה את מי לחלוב אז מגישים תביעה
    סגור
  • 2.
    מה הבעייה?
    יעקב 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הגיעו בעלים חדשים, אנשי עסקים רציניים, התחילו לעשות סדר ולהעיף את כל הפרזיטים. מה הבעייה?
    סגור
  • 1.
    איך זה שהעו"ד כולם מהתפוצה של אכלו לי שתו לי
    גיא 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממשיכים עם האכלו לי שתו לי. זה גדול עליהם.
    סגור