נדל"ן ותשתיות

שלמה נדל"ן מזנקת ברווחים, וישראל רייף מסדר להנהלה מענקים

לאחר זינוק של מאות רווחים, חברת שלמה נדל"ן מפרגנת במענקים להנהלה, כאשר היו"ר ישראל רייף יקבל מיליון שקל, ומנהל הפעילות בישראל יקבל 1.1 מיליון שקל
מערכת ice | 
ישראל רייף יו"ר אפקון (צילום עזרא לוי)
חברת שלמה נדל"ן הציגה היום (שני) דוח"ות חזקים שהראו עלייה חדה ברווחים, ומייד לאחר מכן הגיעו גם הצ'ופרים להנהלה הקרובה, כמו גם ליו"ר החברה עצמו ישראל רייף. עד כמה זינקו הרווחים? על פי הדו"חות, אם את שנת 2020 סיימה החברה עם רווחים של 30 מיליון, בסוף שנת 2021 הנתונים כבר הראו 233 מיליון שקל רווח - זינוק של 676%.
לאחר אישור של ועדת התגמול והדירקטוריון, אישרו בעלי המניות מענק ליו"ר הדירקטוריון עצמו ומנכ"ל החברה, ישראל רייף המכהן גם כיו"ר אפקון החזקות, שיקבל לא פחות מ-898,000 שקל. מתוכם: 673 אלף שקל על עמידה ביעדים לשנת 2021, ועוד 225 אלף שקל על פי שיקול דעתה של ועדת התגמול. המענק משולם על ידי חברת טוביאס שבבעלות משפחת שמלצר - כאשר רייף נשוי לעפרה שמלצר, בתו של איש העסקים המנוח שלמה מלצר.

על פי ועדת התגמול: "מר רייף תרם רבות לפעילות החברה בשנה החולפת, ובכלל זאת מזעור השפעות משבר הקורונה והובלת החברה לשיפור משמעותי בתוצאותיה העסקיות וסייע לחיזוק מיצוב מעמדה של החברה בשוק ההון", והוסיפו כי "להערכת הוועדה, בהתבסס על המידע הנמסר לה מהנהלת החברה, אין ביחס שבין עלות שכרו של מר רייף לעלות השכר הממוצעת ועלות השכר החציונית של עובדי החברה ועובדי הקבלן המועסקים אצל החברה, כדי להשפיע לרעה על יחסי העבודה בחברה".
עוד: גם עופר גל, סמנכ"ל הכספים, קיבל מענק בסך חצי מיליון שקל. דן ברנע, סמנכ"ל פעילות אירופה קיבל גם הוא מענק בסך חצי מיליון שקל. היוצא דופן: אסף זבידה - סמנכ"ל פיתוח עסקי ומנהל פעילות ישראל, שזכה למענק של 1.1 מיליון שקל בגין עמידה ביעדי השכרת נכסים, רכישת נכסים ועליית ערך נכסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה