עסקי ספורט

יעקב שחר בדרך לאקזיט של מיליונים? העסקה המפתיעה נחשפת

קשרה בן ה-18 של מכבי חיפה, ליאור קאסה, חתם בגנואה האיטלקית בהשאלה לעונה אחת תמורת 200 אלף אירו עם אופציית רכישה בתום העונה תמורת 2.2 מיליון אירו. יעקב שחר יצליח להכפיל את הרווח עליו?
מערכת ice |  2
יעקב שחר (צילום קובי גדוען לעמ)
אחרי חודשים רבים של ציפיות, העסקה המפתיעה ביותר של הקיץ בליגת העל הישראלית סוף סוף נחתמה אתמול (ראשון) אחרי שליאור קאסה, קשרה הצעיר של מכבי חיפה שרק בעונה שעברה הגיע לקבוצה הירוקה מהפועל ירושלים, חתם בקבוצת גנואה האיטלקית מהסרייה א'.
מדובר בעסקה מפתיעה במיוחד, שכן קאסה לא הרבה לקבל דקות במכבי חיפה. למרות זאת, מדובר בשחקן בן 18 שכל עתידו לפניו והוא יכול להתפתח בצורה נפלאה באיטליה, כך שגם עבור הקבוצה וגם עבור השחקן מדובר בהזדמנות של ממש.
קאסה עבר בהשאלה לגנואה, כאשר הבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר, יכול לעשות עליו אקזיט. למעשה, הקשר הצעיר, שנרכש תמורת 1.1 מיליון אירו (כ-4.5 מיליון שקל) מהפועל ירושלים, הושאל לקבוצה האיטלקית שתשלם דמי העברה של 200 אלף אירו (כ-825 אלף שקל).
אם הקבוצה האיטלקית תחליט שהיא מעוניינת להמשיך את ההתקשרות עם הקשר הצעיר בן ה-18 בסוף העונה, היא תוכל לרכוש אותו מיעקב שחר תמורת סכום של 2.2 מיליון אירו (9.08 מיליון שקל), שיכניס בעצמו סכום בלתי מבוטל לכיס, ובעצם יכפיל את הרווח עליו.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בן 18 לא אמור להתגייס?
    אזרח אתונאי 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הבן שלכם בן 18 הוא אמור להתגייס. יכול אפילו להיות בקרבי. יכול אפילו להפצע או ל.. אז מדוע בן 18 שמשחק טוב כדורגל פטור מכך ?
    סגור
  • 1.
    שטויות
    מיקי 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבחור לא התעלה בארץ לא מצא מקום בהרכב מכבי חיפה ,אז הוא יצליח באיטליה? כמו שיהונתן כהן ,ודור פרץ ,הצליחו באיטליה
    סגור