עסקי ספורט

הכוכב הבא של נבחרת ישראל? זה היהלום ששווה יותר מ-4 מיליון שקל

בימים האחרונים מתנהל קרב בין מכבי חיפה ומכבי תל אביב על שירותיו של ילד אלמוני בן 18 שערך בסך הכל 13 הופעות בקבוצת הבוגרים של הפועל ירושלים, ההתלהבות סביבו מרקיעה שחקים שהקבוצות הגדולות של הכדורגל הישראלי מוכנות לשלם עליו סכום חסר תקדים
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
בימים האחרונים מתנהל סוג של קרב בין שתי הגדולות של הכדורגל הישראלי: מכבי חיפה ומכבי תל אביב על שירותיו של ילד בן 18 די אלמוני מהפועל ירושלים- ליאור קאסה שמו שערך בסך הכל 13 הופעות בקבוצת הבוגרים של המאמן זיו אריה ומוכנות לשלם עליו סכום של מיליון יורו.
בצורה די חריגה הקרב בין השתיים הגיע למעמד של האנשים הכי חזקים במועדונים, יענקלה שחר מהצד הירוק ומיטש גולדהאר מהצד הצהוב שאף דיברו עם השחקן במטרה לשכנעו להצטרף אליהם, זאת לאחר שתנאי העסקה מול הפועל ירושלים תמורת סכום של מיליון יורו או 4.4 מיליון שקל כבר סוכמו.
שני המאמנים של הקבוצות מסאי דגו ורובי קין לוחצים על השחקן בן ה-18 להצטרף לשורות כל אחת מהקבוצות ומבטיחות לו חלק נכבד ברוטציה של הקבוצות. אך האם ההתלהבות מהשחקן הצעיר מוגזמת?
לדעת אנשי מקצוע קאסה נחשב לפוטנציאל גדול ששוויו בעתיד יהיה גבוה הרבה יותר. מדובר בשחקן המשלב יכולות טכניות, פיזיות ואתלטיות גם יחד ובעקבות הכישורים שלו יכול לשחק בלא מעט עמדות בקישור, החל מקשר אמצע ועד הכנף. בנוסף לכך קאסה משחק בנבחרת הנוער של אופיר חיים ואף לקח חלק במשחקים שפתחו את הקמפיין לאליפות אירופה 2025. שתי הקבוצות שכבר שוחחו עם השחקנים וסיכמו את תנאי העסקה עם קבוצתו מחכות להחלטת השחקן לאיזו קבוצה להצטרף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה